Hop til indhold
Gæst

Silvana sdr. Onsild

Recommended Posts

Gæst

 Så har jeg igen været på besøg hos Silvana

 

http://side6.dk/resultatside/?q=6504

 

 Hun har været her i DK før i et par måneder, og er her nu igen.. Ikke at hun har lært en dyt dansk, eller engelsk for den sags skyld, på den tid men hvad gør det. Hun er evigt pisse sød og smilende, også selv om jeg kommer og banker på døren kl 6 om morgenen ;-)

 

 Jeg kom som sagt til til stedet, Viborgvej 55 (kendt sted) og ringede på.. Der gik lidt, og udd kom hun, smilende og åbnede døren. Jeg fik bestil hvad jeg ville, dansk til 600,(hun plejer ikke at være fedtet, så der plejer at følge lidt ekstra med). Hun gik ud og vaskede sig og jeg gjorde mig klar imens. MEN FUCK HVOR ER DER PISSE FUVKING LORTE KOLDT PÅ DET STED!!!!!! trækker virkelig ned....

 Men hun startede med at putte sig ind til, og vi kyssede lidt. Hun fandt gummi frem, og begyndte at sutte.. det gjorde hun virkelig godt! 

 Da tiden kom og lillemand ikke var så lille længere beklagede hun sig lidt med noget "mucho grande" så stor er den sku heller ikke.. men vi prøvede lidt frem og til bage og hende øverst og en helveds masse glide chreme. men det gjorde ondt på hende.. Men for helved hun er også møg stram. Men jeg kan nu ikke forstå, for vi har da gjort det før. men denne gang gik det ikke.. måske hun skulle have haft lidt med tungen først..

 Men det endte med at hun suttede den af på mig i stedet, og hvilken sutter. Det var ned i halsen og uden piv og i et tempo der duede til noget(sikke en at vågne på).. Super service!

 Efter endt service tog jeg mit tøj og vi fik nævnt noget med det væmmelige vejr og jeg tog afsted igen med et kys i døren.

 

 Stedet får 2 stjerne.. begge to fordi der var rent og pænt. men det trækker godt nok ned her om vinteren når der er så pisse koldt.

 Silvana får 7 ud af 10 hun er smadder sød, men har taget lidt på siden sidst og er ikke helt 20 længere. service er helt i top!!

Billederne er af hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står i annoncen at hun tømmer kuglerne til allersidste dråbe. Men ikke direkte, om hun tilbyder megafransk eller om det er CIF, CIM eller hvad ... kan nogen klarlægge det?

Redigeret af cooperdk

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er ingen mega fransk på spisekortet. men tager du derud er det værd at spørge! hun er en dejlig tøs!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er simpelthen NØDT til at spørge! Er billederne ægte? For brysterne ser ud til at være det? Holder det bare nogenlunde stik, så forstår jeg fascinationen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Billerne er ægte. Dog ikke helt nye. Der er lidt appelsinhus på bagen og brysterne hænger lidt mere nu end før.. men men men..Udgangspunktet var jo rigtig godt ;-)

 Jeg skyder hende i øvrigt til at være lidt over 30

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...