Hop til indhold
Niki Geisha

Hvordan finder man sit eget massagested?

Recommended Posts

Prøv at tage fat i nogle af de store udlejer i den by du gerne vi arbejde i og hør dem om de har noget de kan tilbyde, i Århus er der flere udlejere som både har erhvers lejligheder og også andet erhverslejemål. Hvordan de stiller sig til dit erhverv ved jeg naturligvis ikkke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Niki

Har du overvejet at skrive i din annonce, at du søger et erhverslejemål / lokale.

Bare en tanke, men det kunne jo være at der også var udlejere, der så din annonce. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har brug for hjælp til at finde eget sted til massage.

Men hvordan finder man et erhvervslokale, hvor man ikke skjuler sit forehavende for udlejer?

Hvor?

Alt har interesse

Skriv gerne PM

Knuzzz Niki

Kære Niki Geisha

Og når du lejer et erhvervslejemål så husk at du altid har din egen advokat til at tjekke din lejekontrakt og han skal være betalt af dig, kun på den måde bliver han din købte og betalte ven.  :)   Erhvervslejemål er sædvanligvis af en anden karakter end lejekontrakt ved privatbolig.

Det samme gælder en revisor, han er også din købte og betalte ven - fair rådgivning får du aldrig hos "Skattefar" - aldrig - aldrig

For begge er gældende, at det kunne vise sig at være med til at "cover your own ass" - hvis det kommer dertil at SKAT v. Fournaisen "Fjolsnæsen" dukker op med politiet skjult i inderlommen.

Bare et par enkelte ord om egne erfaringer fra en med tidligere selvstændig erhverv i 38 år.

Held og lykke til dig ;)  ;)

Mange hilsner

Nyder Livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære Titman og Nyder Livet.

Tusind tak for de gode råd.

Når man nu kigger sig rundt på nye steder at være i DK, er det rart at få gode råd, tilbud eller andet brugbar viden.

Knuzzz

Jamen tak. Vi er her jo for at give hinanden gode råd. Grunden til at jeg kom i tanke om det råd var at jeg havde set en annonce for en GP , hvor hun skrev til sidst i sin annonce at hun søgte en lejlighed / diskret sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Titman og Nyder Livet.

Tusind tak for de gode råd.

Når man nu kigger sig rundt på nye steder at være i DK, er det rart at få gode råd, tilbud eller andet brugbar viden.

Knuzzz

Kære Niki Geisha

- tak for hilsen ;)  - og pas rigtig godt på dig selv :)

Hilsner

Nyder livet

NB . du er altid velkommen til at sende en PM hvis der er noget mere omkring al det med advokater, revisor osv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

belært af egne erfaringer så er et erhversleje mål for voksne mennesker. Det er alt som man kan skrive sig ud af og en erhversudlejer er ude på ting det er at tjene penge. 

En advokat er et meget godt råd, vil udlejer ikke gå med på advokatens ændringer så lad være med at leje det. Advokaten er din ven og vil dig det godt. Så lad være med at lyve over for din advokat !!!! 

Din revisor er også din ven lad være med at tage en af dine gæster som du afregner med på lagnet, det gør ikke noget godt hverken for dig eller din revsor betalt ham og han vil være din ven så længe du husker at betale. Lyv heller ikke over for din revisor, find gerne en som har andre piger i forvejen. 

lav selv dit regnskab det er let, brug som jeg www.billysbilling.dk og lad din revisor løbe det i gemmen for fejl. 

Har styr på dine sager, det forhindre at told og skat vælter dig rundt. Ha en seddel med dine oplsyninger parat til dem og behandel dem pænt. De få et møgfald alle andre steder lad dig være den positive oplevelse og det betaler sig 

hilsen 

helene 

Redigeret af Madame Helene

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

belært af egne erfaringer så er et erhversleje mål for voksne mennesker. Det er alt som man kan skrive sig ud af og en erhversudlejer er ude på ting det er at tjene penge. 

En advokat er et meget godt råd, vil udlejer ikke gå med på advokatens ændringer så lad være med at leje det. Advokaten er din ven og vil dig det godt. Så lad være med at lyve over for din advokat !!!! 

Din revisor er også din ven lad være med at tage en af dine gæster som du afregner med på lagnet, det gør ikke noget godt hverken for dig eller din revsor betalt ham og han vil være din ven så længe du husker at betale. Lyv heller ikke over for din revisor, find gerne en som har andre piger i forvejen. 

lav selv dit regnskab det er let, brug som jeg www.billysbilling.dk og lad din revisor løbe det i gemmen for fejl. 

Har styr på dine sager, det forhindre at told og skat vælter dig rundt. Ha en seddel med dine oplsyninger parat til dem og behandel dem pænt. De få et møgfald alle andre steder lad dig være den positive oplevelse og det betaler sig 

hilsen 

helene 

Hej Helene.

Har du så både dokumentation for cvr-nr og andet med dig?

Knus

Mia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Mia 

nej har bare lave en seddel  hvor på alle mine oplysninger står så som CVR nummer, person nummer, revisors nummer og advokat nummer, min hjemmeadresse osv. lige til at give dem oplysninger tjekker de men så er det bare hurtiger at få dem ud af døren og de kommer sjælden igen 

MH 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...