Hop til indhold
Pogo

Havde en vild chat med Bly

Recommended Posts

Havde aldrig troet, at det kunne være så sjovt at chatte. Det er jo vanedannende - har I det også sådan? Vi startede en 2-3 stykker, men hurtigt var alle de gamle chatrotter i foraet - så blev Pogo bly, for han er ikke så erfaren.

 

Montezi kan tale bukserne af en dame - jeg bliver misundelig!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde aldrig troet, at det kunne være så sjovt at chatte. Det er jo vanedannende - har I det også sådan? Vi startede en 2-3 stykker, men hurtigt var alle de gamle chatrotter i foraet - så blev Pogo bly, for han er ikke så erfaren.

 

Montezi kan tale bukserne af en dame - jeg bliver misundelig!!!

 

Det er jo ikke for ingenting at han er Klanleder! :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahahaha... ja, der kan være ganske muntert i chatten - til tider direkte løssluppent... jeg kan dog ikke erindre den nævnte episode - men der har jo også været så mange :D

 

Men jeg håber da ikke det er sidste gang du kigger ind - altid rart med nyt blod, så det ikke ender med det kun er Bly og jeg der sidder og snakker om pervers sex ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde aldrig troet, at det kunne være så sjovt at chatte. Det er jo vanedannende - har I det også sådan?

 

Jeg har aldrig fundet det sjove i at chatte, men det er nok fordi, jeg er for rastløs og føler, at jeg spilder tiden i et chatrum, når jeg kunne bruge tiden på at arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...