Hop til indhold

Recommended Posts

Det gamle skrog trængte til noget god seriøs massage. Min favorit massøse hos Saitarn var taget på ferie, og der var lukket hos Suphaphorn, så jeg besluttede mig for at prøve det relativt nye sted Green Massage på Nørre Søgade.

http://greenmassage.dk/

Det er ikke det mest diskrete sted, men jeg ankom ved 1830 tiden en mørk December aften, og selv om der stadig var en del trafik på Nørre Søgade, så kører folk hurtigt forbi og man kan nok slippe ind nogenlunde inkognito.

Klinikken ligger i kælderen, der blev lukket up hurtigt og jeg kom ind i et forlokale med et massage rum adskilt med gardin. Jeg blev heldigvis taget ind i et værelse ved siden af med massage briks på gulvet. Der var pænt og rent og rimeligt nystandsat.

Der var to piger, begge i 20'erne, de foretrak at tale engelsk, det var nu ikke på konversations niveau. Jeg bestilte 1½ time blandet thai og olie massage, det var ikke så nemt at forklare dem, men vi blev enige til sidst og prisen på 700 DKK er vel standard nu om dage. 1½ time er lidt af en satsning et nyt sted, normalt ville jeg nok bede om 1 time første gang. 

Efter afregning blev den ene tilbage og fik lagt håndklæder ud, jeg tror de var nyvaskede, men der var ikke en stak rene liggende derinde så jeg er ikke helt sikker. Hun hed Nati, det er ikke hende der er fotos af på deres site, men en smuk slank og relativt høj ung kvinde. 

Massagen var rimeligt struktureret og mellemhård og der var som aftalt både Thai- og oliemassage, så den var absolut acceptabel, men jeg har da stadig nogle favoritter der er bedre. Der var ingen strejfning af de ædlere dele m.v. der indikerede mulighed for ekstra og det var da heller ikke det jeg var ude efter denne gang. Men da hun var så godt som færdig spurgte hun og jeg ville have et HJ. Jeg spurgte om prisen og kvaliteten: 300 DKK og hun mente hun var god til det, så jeg satsede. Det var såmænd også et fint HJ, langsom blid start og opbygning og afslutning i fin stil.

Efter afvaskning og lidt afsluttende massage i siddende stilling var jeg færdig præcis 1½ time efter jeg ankom.

Stedet 8/10, pænt og rent, potentielt lidt koldt, men de havde ekstra el varme i værelset.

Massagen 7/10, absolut bestået, men den fås også bedre, det er et plus at man får den fulde tid.

Pigen 8/10, nu var det jo ikke det primære ved dette besøg, men hun var både sød og ganske smuk

Ekstra 7/10, fint HJ uden at være helt fantastisk

Gentagelsesfare, muligvis, f.eks. når andre favoritter ikke er til rådighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ofte lidt usikkerhed om navnene og deres "oversættelse", jeg fik det til Nati med forbehold for stavningen. Det var hende til venstre det billedet der vises sammen med profil teksten, de bytter plads på nogle af de andre fotos. Og det er hende til højre på videoen så vidt jeg kan se.

Interessant at der også kan fås b2b, dog ikke noget jeg var ude efter den aften jeg besøgte dem, men kan det jo blive en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi og bestilte en time med hende til højre på video'en. Syntes ikke det er hende på nogen af billederne?

Ok massage, dog uden strejf, og ingen samtale. Blev vendt, og fik lidt massage foran, hvor hun "kom til" at røre lidt. Det gik der ca. 5 minutter med, syntes det er dejligt med lidt massage foran før de sprøger om "Extra?".

Vi aftalte fuld pakke for 1k ekstra. Hun smed tøjet og satte sig på mig, og gned sig på penis. Det var frækt, men noget der giver dårlig samvittighed bagefter, den var ved at smutte ind et par gange.

Sexen var god og virkede 100% naturlig. Hun var dog ikke god til at ride, og suttede ikke, de 2 ting jeg værdsætter mest. Men der var alligevel et eller andet der gjorde jeg kunne finde på at besøge hende igen. Ingen stress med tiden.

Massage 7/10

Sex 7/10

Pigen 7/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der nede og fik massage af en ny pige som er der i kort tid. Massagen var rigtigt god da hun på trods at hun var lille godt kunne tage fadt. Der blev tilbudt hånd som jeg sprang over.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi igen sidste uge, og fik massage af samme pige som tidligere. Præcis det samme som sidst skete:

Ok massage, dog uden strejf, og ingen samtale. Blev vendt, og fik lidt massage foran, hvor hun "kom til" at røre lidt. Det gik der ca. 5 minutter med, syntes det er dejligt med lidt massage foran før de sprøger om "Extra?".

Denne gang var der dog kun fuld pakke på menuen. Hun sagde at mammasan havde sagt det var slut med sex. Utoligt nok fik jeg sagt nej tak, og massagen forsatte lidt endnu, mens hun forsøgte at sælge hj.

Kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne gang var der dog kun fuld pakke på menuen. Hun sagde at mammasan havde sagt det var slut med sex. 

er fuld pakke ikke sex? det har jeg altid gået og troet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...