Hop til indhold
Guest RasmusL

Spørgsmål til pigerne ;)

Recommended Posts

Guest RasmusL

Hej piger :)

Nu har jeg efterhånden haft lidt forskelligt hvad ang frisure for neden. Men hvad er i tøser mest til??

Skal der bare helt glat?

Skal der helst bare være tyndet ud og rettet lidt til, og så bare shaved kogler :-)

Ved godt der er delte meninger, ligesom vi mænd også har det om jeres frisure :) men ville lige høre

Go dag

/Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anna-Aarhus

Hej Rasmus.

Nu kan jeg kun blotte min egen mening. Jeg synes personligt at glat barbering er at foretrække, eller i det mindste trimmet.

Knus Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej piger :)

Nu har jeg efterhånden haft lidt forskelligt hvad ang frisure for neden. Men hvad er i tøser mest til??

Skal der bare helt glat?

Skal der helst bare være tyndet ud og rettet lidt til, og så bare shaved kogler :smile:

Ved godt der er delte meninger, ligesom vi mænd også har det om jeres frisure :) men ville lige høre

Go dag

/Rasmus

 

Hej Rasmus :wink:

 

Når din GP kommer på besøg, så efter den sædvanlige snakken, og i er kommet op på scenen, og du har jo gjort klar med vand, skum, og en god skraber, kan anbefale, Gillette Fusion Power :smile: Så beder du hende bare om en barbering, og så er der jo ikke noget at klage over :grin:  Bare at se den interesse, iver, der bliver følt efter, strøget hen over området, lige lidt ekstra barbering :wink:

En oplevelse :grin:  Hvis hun da er med på den :P

 

gog

Del dette indlæg


Link til indlæg

som minimum trimmet - gerne glat :) 

 

men ikke 2 dage gammel barbering... razorburn på balderne i doggystyle er ikke et hit :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, kan vi mon gøre det igen, Jasmin? :D;)

Jeg synes, at det er dejligt, hvis hårene på kronjuvelerne er fjernet, men synes at dilleren ser lidt spøjs og nøgen ud, hvis overskægget også er væk. :)

Summasummarum... Uanset hvordan du sætter frisuren, så kan du ikke gøre alle tilfredse. Så gør du bare, hvad du føler for selv. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...