Hop til indhold
Pit.

Hvidovrevej 233 (227)

Recommended Posts

Ringede fra bilen for at book en tid hos Helen på Hvidovrevej 233 og hun havde tid - så den tid napper jeg, så midt i regnen løb jeg deróver, døren stod åben og jeg gik ind, en thai tøs kom løbende med panik i øjnene, da hun have glemt at låse døren, men jeg kom i jakkesæt, så jeg lignede ikke en slem fyr. Sagde det lige var mig der havde ringet og booket en tid hos Helen...hun viste mig ind i rummet og spurgte hvad jeg var til, spurgte lidt til menuen osv., og blev enig i en B2B.....tøsen får pengene, forhandlet det ned til 1100 inkl. HJ, da jeg ikke havde mere, hun ville have 1300,- / men tog i mod de 1100,- hun går ud af rummet og jeg smutter ud af tøjet og ligger mig.

Hun kommer ind, ligner ikke Helen på billederne, men inden jeg får sagt noget smider hun tøjet og der står en velskabt thai med flotte bryster og tager sig selv i skridtet..og stønner lidt...fuck it, jeg tager gerne i mod hendes B2B... hun går i gang med det hele, og drejer rundt på hele min krop - kan mærke hendes skamlæber på hele ryggen...helt op i nakken - havde fortalt inden jeg har nakke problemer, så det mente hun sikkert hendes skamlæber kunne hjælpe med :) aldrig prøvet noget lign...super fedt...

 

Vende om og forsiden fik den hel store tur..hun sidder og kører underlivet /skamlæber over dolken og river den faktisk af med underlivet, hun vender sig om, så jeg har hendes bagende mod hovedet og jeg piller forsigtigt, og får lov at pille i begge huller, jeg giver den gas - det samme gør hun, jeg kommer lige i hovedet på hende og det gør hun faktisk også, kusse safter på hele brystet og i hovedet (jeg slikkede ikke)...

 

Hun tørrer af og vasker mig - alt i alt en fed oplevelse....

 

På vej ud, ser jeg skiltet at der står Thai Thani Wellness?? Spørg hende om det ikke er nr. 233...hun smiler og siger ikke noget.....Så jeg bestilte tid i nr. 233, men endte viste det sig i nr. 227 hos Sam eller hvad hun nu hedder, til en konge behandling - varm anbefaling herfra.

 

Må en dag prøve Helen og give en undskyldning...det var ikke meningen...:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din beretning Pit!

Inspireret af den var jeg forbi 227 i går. Jeg fik samme dejlige tur.

vh

Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er derfor vi har dette "netværk"...kunne være vi alle skulle dele vores forretningsnetværk...:) hvilken overskudsgrad ville det ikke ende med at blive.

God weekend..Brothers in arms.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Sam (ejeren) du har besøgt. Hun er har en dejlig krop og er virkelig glad for sit arbejde. Jeg har holdt mig til hende det sidste halve års tid, da hun aldrig skuffer - tværtimod. Det er også en anden pige som hedder Ann (eller bare A), hun er heller ikke helt tosset. Har talt med dem om at tage en tur med dem samtidig, så der går nok ikke længe før jeg falder i gryden. Du kan kende Sam på hendes tatovering på lænden.

 

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeres indforståede smalltalk om thaipiger og massage på Hvidovrevej 227 kan måske forekomme ret hyggelige i en lukket kreds, men hvis andre end Tordenskjolds soldater skal have glæde af anmeldelsen, vil et link til stedet være naturligt :idea::cool:
Det kommer her:

 

http://www.thaithani.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...