Hop til indhold
serveU

Skivepigen i Spøttrup

Recommended Posts

Ak ja, efter at være blevet brændt af hos Haderuppigerne i dag tænkte jeg at jeg måtte lette trykket et andet sted. gennemgik annoncerne på side6 og faldt over denne: http://side6.dk/resultatside/?q=6832billederne ser meget ægte ud og der reklameres med lak&læder, dominans, strapon og pirringsbondage. Det sidste blev nævnt på tlf-svareren så jeg tænkte det er lige mig. Desværre er huset i Rødding aldeles tomt, jeg kørte ind på gårdspladsen ved den hvide gård. vendte rundt så lygterne fra bilen oplyste hele huset. Der var gabende tomme vinduer og buldermørkt (bortset fra billygterne) kom tilbage en time senere, der er dødt i Rødding. Gad vide hvorfor der annonceres på side6?

Del dette indlæg


Link til indlæg

de billeder er blevet brugt flere steder med flere forskellige navne! bl.a har jeg set dem på eb siden for det nye viborggirls i frederiks, som Jernsvinet har haft en mindre heldig oplevelse med! det er frygtelig ærgerligt for det er da en virkelig flot pige på de billeder, men er ret overbevist om at ingen af os kommer til at møde hende! eller er der andre der måske har?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...