Hop til indhold
dickismynick

Anna (og TS Jovana Carla) Viborg/Silkeborg

Recommended Posts

Vil lige dele en lille griner fra i går.

 

Aflagde et af mine foretrukne steder, Blichersvej i Thorning,

 

http://side6.dk/resultatside/?q=studiothorning

 

et besøg for at give Anna en ordentlig tur.

 

Vel ankommet (og efter det rituelle klap i røven, man oftest modtager, efter at være blevet lukket ind) bliver jeg placeret i hjørnesofaen og udstyret med en læskedrik. "Anna hir fife minutos" griner svesken, som lukkede mig ind og forsvinder.

 

Jeg konstaterede, ved selvsyn, at ventetiden næppe skyldtes, at Anna var optaget af en anden liderbuk eftersom jeg kunne se, at dørene til lastens huler på stedet stod åbne, så jeg antog at hun pudrede næsen og begyndte at studere litteraturen på bordet foran mig.

 

Således optaget, hører jeg pludselig den umiskendelige lyd af stilletter bag mig og drejer mig diskret hvorefter jeg glor lige ind i de længste stænger man kan forestille sig og en fremragende røv, skruet ned i noget lækkert undertøj. Vedkommende, der står halvvejs med siden til mig, er helt opslugt af noget på en Ipad, og man har således også en godt udsyn til et par glimrende bryster.

 

Jeg når lige at tænke tanken om at brænde Anna af (eller snuppe begge) da "stængerne" vender sig om og udsteder et koket hvin (havde ikke set/hørt mig) og udbryder "hellooooo darling, are you all alone?

 

Kan mærke rødmen breder sig lidt til kinderne, for jeg glor på en rigtig lækker steg, med et smukt ansigt indrammet i lange lokker, men det er nu gået op for mig, at huan må have en diller.

 

Jovana præsenterer sig og kryber ned i sofaen ved siden af mig, placerer sin hånd strategisk korrekt og spørger om der er noget jeg kunne tænke mig. Anna .....får jeg fremstammet, og får forklaret, at jeg ikke mener jeg er til transer. "Yes baby, you just dont know, I would love to be your first, siger Jovana alt i mens, der ivrigt vises billeder/film med Jovana selv, på Ipaden.

 

Under det lille optrin i sofaen, er Anna kommet til stede og da jeg kigger bedende på hende, slår hun et stort grin op og gør tegn til, at det er nu, hvorefter jeg skynder mig ind i det tilstødende lokale.

 

Nu til Anna.

 

Anna er identisk med hendes billeder. Jeg tror (eller rettere, det er jeg sikker på) ikke, at alderen er korrekt, snarere sidst i tyverne, men det er der jo ikke noget usædvanligt ved, i den branche.

 

Hun har en rigtig lækker krop og er slank på den "fede" måde, dvs. der hvor der skal være noget, er der noget. 

 

Anna virker som (er?) en lidt stille/genert pige ved første indtryk, men da det var mit andet besøg, vidste jeg, at det kun lige var til, at man havde fået fyret op under hende, så giver hun den gas.

 

Bestilte en halv times tid, som blev til ca. 1 time incl. bad før og efter (rene håndklæder begge gange, pinligt rent badeværelse) samt snakken i sofaen, og tiden blev brugt i selskab med en af hendes dildoer, som hun tydeligvis var glad for, ikke mindst da min tunge tilbød at hjælpe til. Det blev også til en gang face-fucking, med hovedet ud over sengekanten, hvor hun samtidig selv styrede sin ven, og "different positions" ad liibitum, indtil jeg balsamerede hendes bryster i proteindrik.

 

Nu er jeg ikke GFE-typen, kan bedre lide det lidt rough og det var hun helt klar på, men jeg forestiller mig egentlig, at hun (også) vil være et godt bud på en GFE, for dem der nu er til det.

 

Alt i alt en fin time i mit liv incl. at have truffet (den smukke) TS Jovana Carla!.

Redigeret af dickismynick

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Godt skrevet kan næsten føle hvordan du har haft det i sofaen :wink:

 

Måske du skulle prøve noget nyt næste gang :wink:

Hehe, ja det kan da være :cool:

 

Lad mig udtrykke det således, hvis, og jeg understreger hvis, jeg en dag skulle få mod på det, så ville den gode Jovana Carla da være et rigtigt fint bud, uden at jeg i øvrigt har noget sammenligningsgrundlag. "Huan" var klart en man ville vende sig om efter på gaden eller bestille en drink til i baren i forsøget på at komme i snak.

 

Men tror sgu ikke det er noget for mig :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...