Hop til indhold
TeFlu

Forestilling(er) om købesex

Recommended Posts

Hej Eroguide-brugere

Vi har fulgt lidt med på debatten her, og håber at dette er det rigtige sted til indlægget.

 

Vi (Teater Fluks) er i gang med at skabe en teaterforestillling for unge og voksne, som undersøger det man med en fagterm kunne kalde transaktionel sex. Vi har lyst til at møde alle sider af denne sag, og derfor mener vi, at det er vigtigt at møde og/eller tale med forskellige sælgere såvel som kunder.

 

Vi oplever, at debatten i medierne let bliver skinger, og vi ønsker os at skabe en forestilling som ikke er moraliserende, men hvor man som publikum møder både sexarbejdere, sugarbabes, champagnepiger, gigolos, kunder og forskellige modstandere af prostitution i et intimt og inddragende teaterrum, og hvor man som publikum ikke kan undgå at blive konfronteret med sine egne fordomme, dilemmaer og tanker.
Altså en forestilling hvor tingene langtfra er sorte og hvide, og hvor den politisk korrekte holdning kan være vanskelig at få øje på. En forestilling med udgangspunkt i den meget nuancerede virkelighed.

 

Derfor har vi brug for og lyst til at tale med nogle af jer. Det vil give os og forestillingen en helt anden empatisk og personlig vinkel, i modsætning til, hvis vi bare skal forholde os til de historier, vi kan læse i medierne. Vi bruger selvfølgelig ikke nogen informationer eller udtalelser fra nogen, uden at det på forhånd er aftalt. Og alle henvendelser vil blive behandlet diskret.

 

Hvis du kunne være interesseret i at snakke med os, så kan du skrive til Rasmus på Rasmus[ad]teaterfluks.dk eller til Sara på Sara[ad]teaterfluks.dk

 

Eller skriv lidt her i debatten, der læser vi selvfølgelig også med.

Vi glæder os til at høre fra jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogen år siden gik der et teaterstykke i Århus som omhandlede, et tilsvarende emne. Efter at have læst et par sexarbejderes anmeldelse af stykket, så jeg det da de samme skuesplillere opførte et par scener af det ved et arrangement i København, for sexarbejdere og deres støtter. 

Bla. var der en scene om SM-kunder og hvor jeg følte mig meget ramt i deres karikaturer , den var uden tvivl god, alle lo og morede sig højlydt også de to tilstedeværende dominaer jeg kender - undtagelsen var de sexkunder der havde en forkærlighed for at blive dominerede. Jeg må indrømme jeg luskede stille af med den 'hånlige'? latter rungende i ørene og jeg har ikke opsøgt dominans siden  :???:

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Spunsen/Bundstokken

Vi er sjovt nok også fra Århus, men har dog ikke noget at gøre med den forestilling, som du nævner. Kan du mon huske dens navn? Den eneste jeg lige kan komme på, er en forestilling, der rent faktisk spillede på Aarhus Teater og hed noget så fængende som "Kødkarussellen".

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har i tidens løb været en del "antropologer" (journalister, studerende og fusentaster), som har henvendt sig for at få af- eller bekræftet deres fordomme. Og min første tanke (fordom) var da også automat-reaktionen: "Åh nej, ikke nu igen!"

Et opslag på teaterfluks.dk gav dog, trods en MEGET kortfattet info (skriv lidt mere!), indtryk af et seriøst teater.

- Så kan i lave noget godt og fordoms-neutralt, så held med det!

Venlig hilsen

Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Spunsen/Bundstokken

Vi er sjovt nok også fra Århus, men har dog ikke noget at gøre med den forestilling, som du nævner. Kan du mon huske dens navn? Den eneste jeg lige kan komme på, er en forestilling, der rent faktisk spillede på Aarhus Teater og hed noget så fængende som "Kødkarussellen".

 

Det var netop kødkarusellen.

 

Jeg har netop gennem tiden deltaget i en del interview, enkelte gange med min hustru i et forsøg på at give vores lille bidrag til at give hr og fru Danmark et mere nuanceret billede i købesexdebatten. ,  Vi har åbenhjertigt og ret frit har fortalt om vores liv med den ene parts - min købesex. Nogen gange er det blevet brugt, andre gange ikke, fordi vi ikke i den sidste ende har kunnet blive enige om præmisserne, eller man har forsøgt at presse os til mere ...

 

De gange hvor vores (mine) bidrag er blevet brugt, har det været beskæmmende at se hvordan éns beretning, inderste følelser og betroelser er blevet endevendt og voldtaget for nu lige at passe til den vinkling intervieweren, journalisten, manuskripforfatteren ønsker for at fremme sine personlige ambitioner med projektet

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...