Hop til indhold
Mike09

Mørk pige i Kolding

Recommended Posts

For efterhånden 3 måneder siden, fik jeg lyst til at prøve en sort pige. Mit eneste kriterium var STORE bryster  :D

Jeg fik gode råd fra venlige personer her på eroguide, og via hjemmesiden sexpiger.dk fandt jeg frem til den rette. Eller dvs. jeg var næsten 100 % sikker på, at billederne var fake, men jeg tog chancen. 

Det blev i Kolding hvor slaget skulle slås. 

Jeg ringede til nummeret, og fik fat i en person der absolut hverken kunne engelsk eller dansk, og hun blev nærmest sur, da jeg efter 10 forsøg stadig ikke fattede hvad hun sagde. Til sidst kunne jeg dog dechifrere hvad hun sagde, og fik dermed adressen. På nuværende tidspunkt lyste alle advarselslamper. 

Da jeg kom frem, ankom jeg til et ikke særligt diskret sted, hvor jeg ventede 2 - 3 minutter foran deres bagdør, inden der blev åbnet. Folk der bor ved siden af huset, kan man næsten stå og have øjenkontakt med - ikke så fedt!.

Jeg blev taget imod af "Jenny" fra Jamaica. Flot pige, og store bryster. Hun kunne ikke meget bedre engelsk end hende jeg havde talt i telefonen med. Vi fik ordnet det økonomiske - 600 kr. for 15 minutters fransk/dansk. Af med tøjet og i gang. 

Hun gav et ganske uinspirerende blowjob, og fra starten af, blev det tydeligt for mig, at hun bare ville have denne akt overstået. Vi gik i gang med at knalde. Nåede tre stillinger, og der var gået ca. 8 minutter, da hun begyndte at sige "you cum now, time is over". Den replik blev hun ved med at gentage. Jeg prøvede at forklare, at der var lidt tid endnu, men hun var ikke enig. Jeg insisterede på, at hun skulle slutte af med håndjob, da det var aftalt på forhånd. Det gjorde hun så, og til sidst kom jeg da også. Men det var kedelig og uinspirerende sex fra start til slut. :-|

Jeg tror at jeg fremover holder mig til danske piger - som jeg håber er mere servicemindede end de udenlandske. Jeg har aldrig prøvet en dansk glædespige, så ved ikke om min teori holder?  :???:

Mit besøg hos "Jenny" får følgende karakterer:

Pigen udseende: 7,5/10

Stedet: 2/10

Service: 2/10

I alt: 3/10

Konklusion: Hold jer væk fra "Jenny" i Kolding. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det ikke for at være flabet , men hvad havde du forventet til 600,-  :D  

pris og kvalitet hænger tit sammen , der er mange GP der bliver mega våde og liderlige af 1000kr sedler  ;)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

For 600 hos Michelle får du en skøn 69'er hvor hun giver det hun har uden at kigge på uret...  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det ikke for at være flabet , men hvad havde du forventet til 600,-   :D

pris og kvalitet hænger tit sammen , der er mange GP der bliver mega våde og liderlige af 1000kr sedler   ;)

Man kan få rigtig meget god sex for både 500,- og 600,-. Det drejer sig bare om at finde de rigtige piger/steder  :wink: .

Og dem der kun bliver våde af penge, siger min intuition mig at man skal holde sig langt væk fra!

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvor finder du dem henne gerne et link eller telfnr :ugeek:

Ja hvis du feks er til thai-piger, så er der masser af indlevelse (dansk/fransk) for 600,- på Nyborgvej i Odense.

Er du til en moden men ungdommelig kvinde med store bryster og fyldig røv, så er der Kissermizz ved Holdsted i Jylland. Dér for du dansk i flere stillinger og dyb fransk så englene synger og med spøjteorgasmer så det driver. Og det er med rigtig god tid. Hun er faktisk rigtig lækker og mega sød. Jeg gav en plovmand for dansk, men resten fulgte bare med.

Der er en mørk pige med store bryster og fyldig røv et sted i landet, ved navn Michelle. Hun er mega sød og giver forrygende dansk med stor indlevelse. Sidst var hun i Skt. Jørgensgade, Odense for ca en mdr siden. ved ikk hvor hun er lige nu. Pris: 600,-

Er man til en spansk pige omkring de 30 vil jeg tro, så er der Lucy som jævnligt er at træffe hos Luna-pigerne i Fredericia. Hun har meget smal talje, stor fyldig røv og knepper som en drøm. Hun er meget kælen, fræk og giver god tid. Rigtig god indlevelse og hun nyder det sgu! 600,- for dansk i flere stillinger.

Og jeg kunne blive ved......Men kik dig lidt omkring på nettet  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

For 600 hos Michelle får du en skøn 69'er hvor hun giver det hun har uden at kigge på uret... :-P

Også mine allerbedste anbefalinger til Michelle. Hun er 100% hæderlig - og ikke mindst: Ret lækker ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Også mine allerbedste anbefalinger til Michelle. Hun er 100% hæderlig - og ikke mindst: Ret lækker :wink:

Er ikke helt sikker på at det er den samme Michelle vi taler om. Hende jeg nævnte tidligere i tråden er IKKE hende fra Kolding privat...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...