Hop til indhold
Guest 14words

Massagehuset i Randers

Recommended Posts

Guest 14words

3 gange har jeg været forbi Massagehuset i Randers. Fået massage af en dejlig thai pige. Massagen har været god og altid endt med et hj. 

Det eneste minus, som jeg oplever mange steder, er at der er for koldt i rummet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Troede ikke at massagehuset tilbød seksuelle ydelser. Har set et par anmeldelser herinde, hvor folk netop har skrevet at de ikke blev tilbud seksuelle ydelser. Har også selv besøgt stedet, og blev heller ikke tilbud andet end massage?

 

Skal man være lidt skeptisk omkring tråd starter her? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 14words

Hmmm. Hvordan i opfatter mine oplevelser kan jeg ikke ændre.

Tror ikke at jeg vil få så meget ud af at lyve om det. Er desværre ikke alfons eller andet. Har ingen penge i stedet.

Hvorfor skulle jeg lyve om det. Men igen, jeres valg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved at ejeren derinde ikke vil have der bliver tilbudt ekstra, men har også hørt at den pige/dame der hjælper ind i mellem har gjort det. Selv har jeg været der 1 gang og blev ikke tilbudt noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 14words

Jeg beklager meget at jeg løj. Jeg har fået 1000 kr for at skrive anmeldelse, samt kom jeg 3 gange imens jeg skrev indlæg.

Alle jer der betvivler min anmeldelse. Undskyld

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siger skam ikke du lyver!

Men når piger skriver på deres annoncer, og altid har skrevet at de ikke tilbyder sexuelle ydelser.

Så gør det som regel heller ikke. Og i øvrigt er ejeren dansk gift, og kommet hertil den vej, så er bare overrasket over at hun skulle give hj.

Men siger ikke du lyver, bare overasket!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...