Hop til indhold

Hyggemassørinden

Featured Replies

Skrevet

Håber på at kunne besøge hende i eftermiddag...Skal nok skrive her bagefter ;-)

Skrevet

Håber på at kunne besøge hende i eftermiddag...Skal nok skrive her bagefter :wink:

Jeg ser frem til anmeldelsen  :cool:

Skrevet

Den skal nok komme...hun måtte desværre aflyse af personlige årsager...

Håber snart at kunne besøge hende :-)

Skrevet

Nå...Nu er hendes profil væk :-

Det har nok lange udsigter så - desværre

Skrevet

SÅ fik jeg endelig en tid hos hende her til formiddag, men men men...

Jeg kunne ikke gøre da, da hun først åbnede døren

Da jeg så den lille foroverbukkede, lidt skæve bedstemor i døren, med sort natkjole på, måtte jeg springe over

Hendes svar var blot "det gør du bare" - tror måske det er noget hun har oplevet en del gange

Det var lige skridtet over Madam Edith, så der var jeg altså for overfladisk - for all I know kunne hun give den perfekte massage med den perfekte svenske afslutning, men...

Nu er annoncen væk, men hun burde måske gøre lidt mere ud af at fortælle om alder etc, så man ikke kører forgæves...

Men hey så har jeg da fået dagens motion i form af en lille times cykling!

Godt man har en tid et bedre sted på tirsdag allerede

Man skal nok kunne lide GILF's...eller måske bare G's for at nyde et besøg hos Hyggemassørinden fuldt ud

Skrevet

Da jeg så den lille foroverbukkede, lidt skæve bedstemor i døren, med sort natkjole på, måtte jeg springe over

Hendes svar var blot "det gør du bare" - tror måske det er noget hun har oplevet en del gange

Det var lige skridtet over Madam Edith, så der var jeg altså for overfladisk - for all I know kunne hun give den perfekte massage med den perfekte svenske afslutning, men...

Nu er annoncen væk, men hun burde måske gøre lidt mere ud af at fortælle om alder etc, så man ikke kører forgæves...

Man skal nok kunne lide GILF's...eller måske bare G's for at nyde et besøg hos Hyggemassørinden fuldt ud

Tak, du har taget en for holdet, og nok sparet mange for en tur.

Skrevet

Det kunne lyde, som om vægten mere ligger på hyggen end massagen?

Skrevet

@X

Tja - jeg tænker det omvendte

For hyggen er da kun i højsædet, hvis man kan nyde pigens (eller i dette tilfælde bedstemoderens) krop...og DET havde man absolut IKKE lyst til

Skrevet

@X

Tja - jeg tænker det omvendte

For hyggen er da kun i højsædet, hvis man kan nyde pigens (eller i dette tilfælde bedstemoderens) krop...og DET havde man absolut IKKE lyst til

Jah, nu mente jeg med "hygge" godt nok en, der hellere ville snakke end arbejde :mrgreen:.

Redigeret af Borende X

Skrevet
  • Author

Jeg takker ærbødigst for at du sparede mig for en tur til den tvivlsomme hygge  :oops:

Skrevet

Hehe, ingen årsag

Er glad for at kunne hjælpe...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.