Hop til indhold
snefugl

Hyggemassørinden

Recommended Posts

Gæst

Den skal nok komme...hun måtte desværre aflyse af personlige årsager...

Håber snart at kunne besøge hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

SÅ fik jeg endelig en tid hos hende her til formiddag, men men men...

Jeg kunne ikke gøre da, da hun først åbnede døren

 

Da jeg så den lille foroverbukkede, lidt skæve bedstemor i døren, med sort natkjole på, måtte jeg springe over

Hendes svar var blot "det gør du bare" - tror måske det er noget hun har oplevet en del gange

Det var lige skridtet over Madam Edith, så der var jeg altså for overfladisk - for all I know kunne hun give den perfekte massage med den perfekte svenske afslutning, men...

 

Nu er annoncen væk, men hun burde måske gøre lidt mere ud af at fortælle om alder etc, så man ikke kører forgæves...

Men hey så har jeg da fået dagens motion i form af en lille times cykling!

Godt man har en tid et bedre sted på tirsdag allerede

 

Man skal nok kunne lide GILF's...eller måske bare G's for at nyde et besøg hos Hyggemassørinden fuldt ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

SÅ fik jeg endelig en tid hos hende her til formiddag, men men men...

Jeg kunne ikke gøre da, da hun først åbnede døren

 

Da jeg så den lille foroverbukkede, lidt skæve bedstemor i døren, med sort natkjole på, måtte jeg springe over

Hendes svar var blot "det gør du bare" - tror måske det er noget hun har oplevet en del gange

Det var lige skridtet over Madam Edith, så der var jeg altså for overfladisk - for all I know kunne hun give den perfekte massage med den perfekte svenske afslutning, men...

 

Nu er annoncen væk, men hun burde måske gøre lidt mere ud af at fortælle om alder etc, så man ikke kører forgæves...

Men hey så har jeg da fået dagens motion i form af en lille times cykling!

Godt man har en tid et bedre sted på tirsdag allerede

 

Man skal nok kunne lide GILF's...eller måske bare G's for at nyde et besøg hos Hyggemassørinden fuldt ud

 

Tak, du har taget en for holdet, og nok sparet mange for en tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Man skal nok kunne lide GILF's...eller måske bare G's for at nyde et besøg hos Hyggemassørinden fuldt ud

 

Det kunne lyde, som om vægten mere ligger på hyggen end massagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@X

 

Tja - jeg tænker det omvendte

For hyggen er da kun i højsædet, hvis man kan nyde pigens (eller i dette tilfælde bedstemoderens) krop...og DET havde man absolut IKKE lyst til

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@X

 

Tja - jeg tænker det omvendte

For hyggen er da kun i højsædet, hvis man kan nyde pigens (eller i dette tilfælde bedstemoderens) krop...og DET havde man absolut IKKE lyst til

 

Jah, nu mente jeg med "hygge" godt nok en, der hellere ville snakke end arbejde :mrgreen:.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

SÅ fik jeg endelig en tid hos hende her til formiddag, men men men...

Jeg kunne ikke gøre da, da hun først åbnede døren

 

Da jeg så den lille foroverbukkede, lidt skæve bedstemor i døren, med sort natkjole på, måtte jeg springe over

Hendes svar var blot "det gør du bare" - tror måske det er noget hun har oplevet en del gange

Det var lige skridtet over Madam Edith, så der var jeg altså for overfladisk - for all I know kunne hun give den perfekte massage med den perfekte svenske afslutning, men...

 

Nu er annoncen væk, men hun burde måske gøre lidt mere ud af at fortælle om alder etc, så man ikke kører forgæves...

Men hey så har jeg da fået dagens motion i form af en lille times cykling!

Godt man har en tid et bedre sted på tirsdag allerede

 

Man skal nok kunne lide GILF's...eller måske bare G's for at nyde et besøg hos Hyggemassørinden fuldt ud

 

Jeg takker ærbødigst for at du sparede mig for en tur til den tvivlsomme hygge  :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...