Hop til indhold

Recommended Posts

Bestilte en tid hos Nuud kl. 13, da jeg stadig har problem med min højre skulder (kold skulder) kom til adr. 5 min for tidligt, Nuud var optaget af anden kunde, så blev bedt om at vente, blev tilbudt varm kaffe som jeg tog imod med glæde, da det jo er koldt udenfor. Nuud kom efter 5 min og jeg kom ind i værelset, og beskrev for hende hvor jeg stadig havde problem. Hun gik i gang med at varme ryggen op med en let massage, derefter gik hun til den, Jeg ømmede mig godt, som hun selvfølgelig smilte af, men fortsatte og det blev faktisk behageligt efter nogen tid og jeg nød det, hun er fantastisk til at give en hård massage, jeg vil anbefale hende til alle som har problemer med spændinger. Vi havde en god tid sammen, med snak og munterhed, Nuud er meget rar at snakke med, meget smilende og sjov, forstår og taler et rimeligt dansk.

Så har i problemer, så besøg hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er virkelig dygtig, jeg kom derind med en overbelastet ryg, en time senere og mine smerter var væk. Hun er sød og synger lidt med til musikken, sgu meget hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...