Hop til indhold
willxx9

Saftige Maria

Recommended Posts

Hende kan du godt besøge, super sød pige.

 

Har søgt efter hende herinde og der kun positive ting. Så det bliver nok til et besøg på et tidspunkt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej
Jeg har på baggrund af de positive anmeldelser også prøvet en stund med saftige Maria. Hun brændte mig af første gang, anden gang var hun et kvarter forsinket. Det virker som om hun gerne tager tidsbestilling, men kommer der en forbi, så er den indgåede aftale ligegyldig.
Pigen er sød, imødekommende men ikke min kop the. Hun er stram, men hun lugter ikke så godt. Jeg vaskede mine fingre flere gange og kunne stadig lugte hende. Der måtte svarfega til før det var anderledes.
Selve sex delen var ok, men jeg blev noget distraheret af alt for meget Hollywood effekt. Det selv om jeg bad hende lade være med for meget fake. Men ok, hun kan jo selvfølgelig være den første pige jeg har været sammen med, som bare får orgasme ekstremt let - og mange gange.
Misforstå mig nu ikke; pigen er sød, hun var bare ikke så rar at lugte til og hun var ikke god til at læse mig eller høre hvad jeg bad om. Derfor kommer jeg der ikke igen.

 

Hilsen

Benny
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...