Gammel rotte 1256 Skrevet 8. December, 2014 Hej, er der nogen der kender denne klub?? Billederne på hjemmesiden minder mere om et gammelt prominent bordel. http://www.pentagone.de/index.php Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 8. December, 2014 Og du har selvfølgelig slet ikke prøvet at søge i forum? Det er ikke 2 dage siden, jeg havde et indlæg i en af trådene om klubben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 9. December, 2014 (edited) Og du har selvfølgelig slet ikke prøvet at søge i forum? Det er ikke 2 dage siden, jeg havde et indlæg i en af trådene om klubben. Nej, det havde jeg faktisk ikke Jernsvin. Fejlen er selvfølgelig helt på min side, og jeg beklager meget hvis dette har forulempet dig. Det skal ikke ske igen. I øvrigt udmærket indlæg, men jo ikke meget lys der blev kastet over sagen. Redigeret 9. December, 2014 af Gammel rotte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 16. December, 2014 Var forbi her til aften. De åbner først kl. 22, og det virker som om det fungerer ligesom Pclub. gratis ind i baren 4-6 piger 80/30 min 150/60 min. Blot til info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 17. December, 2014 Kommer man ikke til at betale noget for indgang eller minimumsforbrug i baren, ligesom man gør på P-Club? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 17. December, 2014 virkede ikke umiddelbart sådan, men jeg er ikke 100% sikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg