Hop til indhold
danskfyr

Sarathip - god og autentisk sober thai massage

Recommended Posts

Jeg kan personligt godt lide at massøren er lokal, og det faktum at det ligger sammen med andre legitime services som frisører, solcenter, tatovør og beautysalon inde i Rødovre center, understreger jo at det er seriøst.

 

Sarathip er en pæn og rigtig sød voksen Thai kvinde, altid høflig og meget korrekt.

 

Første gang jeg besøgte hende fik jeg en massage, som minder om den som Noi hos bluediamond gav, rigtig god dyb og intens Thaimassage, og jeg gik derfra svævende på en sky af velvære.

 

Anden gang var en uge senere, og så skete det fantastiske, hun kunne huske mig og fortsatte med den basale massage, men tog de dele af kroppen under behandling, som hun ikke nåede første gang, jeg er vild med at det er så naturligt og bare er en selvfølge at massøren bruger sin teknik.

 

Tredje gang lige som første gang, intenst og utroligt dejligt og uden skelen til at tiden løb ud.

 

Ingen antydning af frække berøringer, og det meste af tiden med tækkeligt dækket håndklædde, og det værdsætter jeg rigtigt meget, fordi ville jeg have det frækt, ja så gik jeg jo istedet derhen hvor jeg kan få det behov dækket :oops:  

 

Kommer jeg igen, JA for pokker.

Var det godt, JA for pokker

 

300 kr for en time Thai massage, eller almindelig massage, den pris stiger jo nok, men hendes massage er det værd :-P

Hun har også en kollega, såvidt jeg kunne høre fra værelset ved siden af udførte hun også en god massage, men jeg holder mig til Sarathip :-P

 

Opfør jer pænt hos hende, der er ikke så mange af hendes kaliber :-P dvs. god, sober og ægte Thai massør.

http://www.sarathip-thaimassage.dk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi igår til en times massage og det var en rigtig god massage. Jeg havde lidt udfordringer med nakke og skuldre og det fik hun løsnet godt op for.

Ingen ekstra her men jeg kom også for massagen og den kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...