Hop til indhold

Recommended Posts

Smuttede lige en tur forbi Mansiongirls lørdag aften. Er aldrig blevet skuffet der ude, og heller ikke denne gang hvor jeg fik fornøjelsen af Carrie.

På hjemmesiden ser hun lidt petit ud men er større og højere irl. (personligt gør det ikke mig noget, men mere til andre hvis det er deres præference). ½ time til 1000,- blev udvekslet og kom ned i et af lokalerne i underetagen. Her er rent og pænt, og stemningen var afslappet uden tegn på hurtigt at få kunden ud på gaden igen.

Carrie har en flot figur og er super sød og smilende men, kan man mærke, har også været i gamet i nogle år. Dvs. en del stillinger og teknikker gik på rutinen. Men først en omgang kæleri for at få varmen, så på med gummi og almindelig fransk (og her tæller plus for at hun har prøvet det en del gange før, for hun ved bestemt hvordan sådan en bandit skal suttes). Så knaldes der i gennem i flere stillinger og til slut blev der skudt ud over hendes store E/F-bryster.

Kommer jeg tilbage – helt sikkert til Mansiongirls da de altid har nogle super flotte modeller der ude. Til Carrie, jeg tvivler da en del af kicket for mig er at prøve noget jeg ikke har taget før. Til dem der ikke når at fange hende denne gang, sagde hun at hun var retur i DK til februar.

Totaloplevelsen 6 af 10.

http://mansiongirls.dk/pige.php?id=64

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...