Hop til indhold
champ

skønne Silvana i Onsild!

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=silvana28

 

folket i det midtjyske må ikke snyde sig selv for denne lille frækkert!

billederne kan snildt være af hende. store bryster og en fantastisk lækkermås! rigtig Latina housewife booty! kønt ansigt og sødt smil, dog ikke taget fra et playboy magasin!

 

rigtig sød pige som havde sagt at hun synes jeg så sød ud, inden jeg havde nået at komplimentere hende for hendes smukke ydre! hun er en sød pige og hun vil gerne snakke, men det kræver dog noget tålmodighed da hendes engelske ikke er helt tip-top! til gengæld har hun lært lidt danske gloser, så forestil jer "The julekalender" krydret med lidt spansk og så er vi ved at være der! :)

 

jeg bestilte dansk og fransk til 800kr

 

vi startede med at pille kludene af hinanden! jeg havde mest tøj på! stod og kælede lidt inden vi lagde os på sengen og nussede videre! der står ikke noget om kys på spisekortet, så det er nok noget Silvana selv beslutter sig for om hun har lyst til. mig ville hun ihvertfald gerne kysse med! det satte jeg stor pris på, da jeg er lidt af en kyssetrold! :) vi pillede videre og en finger til at tage temperaturen med blev godt og grundigt fugtig! Silvana mestrede tricket med at rulle gummi på med tungen! (aner ikke hvorfor, men jeg for lyst til at rejse mig og klappe hver gang!) og hun begyndte med det franske, hvilket hun havde helt styr på! hun stoppede dog hurtigt og jeg nåede at tænke at det var en sølle omgang fransk. det var det muligvis også, men det glemte jeg alt om senere, da hun red mig ganske langsomt og meget dybt, med en masse intense kys, og små hulk fra hendes side. om på ryggen med hende for nu skulle hun fanme ha! og det fik hun. jeg forsatte i det langsomme dybe tempo, varieret med lidt hårdere og hurtigere ryk ind imellem. enten kom hun eller også faker hun virkelig godt! hun var i hvert fald tilstede det var tydeligt! slutteligt hev hun gummiet af og jeg satte mig op på maven af hende. hun færdiggjorde mig med en 50/50 håndtrold og spansk blandet med lidt flere kys, inden jeg kom udover hendes store bryster! vi fik os en sludder og et  tiltrængt glas isvand inden vi sagde farvel med endnu et kys!

 

alt i alt en super oplevelse med en dejlig pige! jeg var der vel i omkring 40 minutter og hyggede mig voldsomt! eneste fortrydelse var at jeg ikke fik hende om på alle 4 for hun havde godt nok et flot bagparti!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...