Hop til indhold
Guest joey89

Natalia fra Amager hvor blev hun af

Recommended Posts

joey89 sagde den 08 Dec 2014 - 5:26 PM: joey89 sagde den 08 Dec 2014 - 5:26 PM: joey89 sagde den 08 Dec 2014 - 5:26 PM: joey89 sagde den 08 Dec 2014 - 5:26 PM:

har flere gange prøvet at få fat i russiske Natalia fra Amager men den går på tlf svare hver gang nogen der ved hvorfor?

http://side6.dk/resultatside/?q=2472

 

 

jeg vil tro det er fordi den er sat til, det er kun et vildt skud  :D :D

 

måske er hun optaget eller dit nummer er røget i 'bad standing' - så køb et nyt taletidskort

 

hun er ret lækker og jeg har hygget mig mange gange i hendes selskab

 

stor fyldig bagdel

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest joey89

jeg vil tro det er fordi den er sat til, det er kun et vildt skud  :D :D

 

måske er hun optaget eller dit nummer er røget i 'bad standing' - så køb et nyt taletidskort

 

hun er ret lækker og jeg har hygget mig mange gange i hendes selskab

 

stor fyldig bagdel

har ikke taletidskort :P prøv at ring til hende og se om du også ryger i tlf svaren med det samme. syntes også hun er virkelig lækker :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
joey89 sagde den 08 Dec 2014 - 5:40 PM:

har ikke taletidskort :P prøv at ring til hende og se om du også ryger i tlf svaren med det samme. syntes også hun er virkelig lækker :P

 

jeg ringer ikke bare for at forstyrrer hende, så ned og køb et kort til 49,- inkl tid  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest joey89

det var heller ikke meningen du skulle forstyrre bare lige se om den går igennem.. men hvorfor skulle man ryge i "bad standig" det har jeg aldrig hørt om

Del dette indlæg


Link til indlæg
joey89 sagde den 08 Dec 2014 - 5:54 PM:

det var heller ikke meningen du skulle forstyrre bare lige se om den går igennem.. men hvorfor skulle man ryge i "bad standig" det har jeg aldrig hørt om

 

hvis du er på hendes 'afviser liste' i hendes mobil, det kan ske ved et uheld, så dytter den optaget med det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest joey89

den dytter ikke optaget den siger bare "velkommen til tlfsvaren venligst intale din besked efter klartonen"

Del dette indlæg


Link til indlæg

den dytter ikke optaget den siger bare "velkommen til tlfsvaren venligst intale din besked efter klartonen"

Så er telefonen slukket.

Det kan være hun har fri, holder pause, eller er syg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De stakkels skønjomfruer har vel osse behov for bare en lille bitte smule frihed for os skumle mandfolk.

 

Hun skal nok vende tilbage. Hun har tidligere været out off game.

 

Tålmodighed er en borgmesterdyd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De stakkels skønjomfruer har vel osse behov for bare en lille bitte smule frihed for os skumle mandfolk .....

 

Ork nej, ikke hvis de vidste, hvilke Adoniser, der stod uden for døren med fanen højt hævet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...