Hop til indhold
Guest bombrn

Sofie Lolland

Recommended Posts

Guest Tatra

Seriøst; venter du svar på det?

Nu er Maribo vist ikke verdens metropol, så når hun ikke oplyser det er det nok fordi hun vil holde det diskret.

Og er du interesseret kræver det jo alligevel en kontakt med hende, så får du det nok at vide.

Læs i øvrigt retningslinierne, specielt §4.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dansk uden: +700kr

jamen tak, der sparede jeg da lige en masse penge.

(Uden. Seriøst mand, det er fucked)

​Øhh hvorfor er det fucked,det er vel op til "udbyderen" at vudere, det er trods alt deres vare der bliver udbudt og ikke din, er man ikke til uden kan vi jo bare bruge regnfrakker :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej Bamsefar, kondomer KAN sprænge, og hvis de gør, ville det være rart hvis pigen ikke udbyder for meget ubeskyttet sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jo men man kan jo bare lade være med at besøge, i Thailand og mange andre steder i verden er det jo det samme,,, og fordi man sælger lidt god sex, kan man jo sangtens have eller andet fra sine private partnere, så om kondomet holder eller ikke, det er stadig en chance selvfølgelig hos alle, medmindre man finder en jomfru .-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt grundlæggende matematik: Sansynligheden for at pigen bliver smittet med noget hvis hun har ubeskyttet sex med otte forskellige mænd om dagen, er væsentlig højere end hvis hun har én fast partner udenfor arbejdet som hun har au naturel sex med.

Jeg tror du befinder dig i en minoritetsgruppe hvis du synes at glædespiger som tilbyder ubeskyttet sex er en god ide, både for pigen og kunderne.

At flere og flere, særligt udenlandske piger, tilbyder det, er en super ærgerlig udvikling i den forkerte retning.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har da helt ret at selvfølgelig er der forskel på om en Dansk pige eller mand inden hun fylder 20 har været sammen de første 30-40 løse partnere og om at have det samme antal på en måned, men Tror nu det er omvendt det med en minoritets gruppe , i de fleste lande i verden kan du købe med og uden så for mig ikke den store alarm ,, man tager en risiko og det er så op til en selv .. Og ja kondomet kan springe men så må man jo gøre op med  selv om det er risikoen værd , men jeg vil ikke gøre mig til moralsk dommer der :-) , jeg kunne i stedet godt tænke mig at prostitution bliver lovligt i Dk og man skulle have en licens for at drive forening , det kunne så indebære et smut hos lægen  til kontrol jævnligt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er ikke til at hugge eller stikke i :) men jeg tror nu stadig du er en minoritet med holdningen.

Fred været med det. Jeg checker stadig ikke ind hos en pige som tilbyder ubeskyttet sex, fordi jeg synes vi skal passe på hinanden(s).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...