Hop til indhold

Brøndby - Hvidovre - Rødovre

Featured Replies

Skrevet

jeg har 2 timer fredag før en julefrokost ude i overnævnte område, hvad vil I anbefale af en god smuk pige til god olie massage /evt. nøgen med afslutning? Der ligger nogle forskellige ude på Hvidovrevej...hvem kan anbefales her eller andre steder...gerne sted og pigenavn, så man får den rigtige "vare" når man bestiller tid..:)

Skrevet

Jeg kan anbefale Thai Thani, Hvidovrevej 211 (mener jeg det er )

Og ja, der ligger 2 shopper næsten side om side på Hvidovrevej.

Som Livsnyder skriver, nr. 233, Villa bag renseriet og så nr.221, Ovenpå bageriet.

Der er vel 250-300 meter imellem dem

Redigeret af dråben

Skrevet

hej Thai Thani  Hvidovrevej 227 er den rigtige adresse

Resten er jeg enig i , spørg efter Sam og du vil få en fantastisk B2B

og hvad du ønsker, hendes ansigt er ikke særlig kønt men hun har charme og hendes krop er til ug

og hun forstår og bruge den

the rider

Skrevet

Tha Thani - Sam (Sum) er min favorit. Besøger kun hende for tiden. Læs eventuelt min anmeldelse herinde.

Skrevet

hej Thai Thani  Hvidovrevej 227 er den rigtige adresse

Resten er jeg enig i , spørg efter Sam og du vil få en fantastisk B2B

og hvad du ønsker, hendes ansigt er ikke særlig kønt men hun har charme og hendes krop er til ug

og hun forstår og bruge den

the rider

Rigtigt Rider :wink: , tak for det

Godt du lige kunne korrigerer mig, især når jeg nu rigtigt "nossede" rundt i husnumrene :grin:

Du har naturligvis helt ret, Thai Thani er nr 227 :wink:, ovenpå bageriet

Hilsner fra Dråben

Skrevet
  • Author

Takker - skal lige hører om de 1000 i body sense er inkl. håndtrold og er hun nøgen under forløbet eller var det speciel gave til dig Rambuk?

Kan også læse mig frem til at Helen lidt længere ned af gaden får gode anbefalinger - hvem skal man besøge før en julefrokost? Helen eller Sam? Sam er jo ikke verdens kønneste pige, men det er jo også den samlede oplevelse man skal bedømme ud fra

Skrevet

bodysense med HJ er 1200

med fuld pakke 1500

the rider

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.