Hop til indhold
Fisseslikkeren

Top-3 glædespigeprofiler på EG

Recommended Posts

Jeg ved ikke med jer andre. Men jeg kan godt lide at kigge på pigernes profiler herinde. Og jeg har lavet en top-3.

 

Vi starter bagfra - det sagde hun også i går!:

 

3. Judith: Selve profilen er indholdsløs. Men Judith scorer på to fronter. Hun har lagt et link til hendes egen side med gode billeder og tekst der giver læseren stådreng. Hun scorer også point på humorkontoen. Prøv at klikke på nye statusopdateringer! Scroller man lidt ned har hun følgende tekst 7. november:  keep walking.. Og 9. november er hun tilsyneladende kommet i mål: In Denmark. Hende bør man være god ved når hun sådan bruger 2 dage på at gå til Danmark 

 

2. MajaLærke: God og enkel tekst der siger det hele. Jeg har fulgt hendes link til skibhuspigerne i Odense og luret på billederne og wow er kun et fattigt ord. Så enkelt kan det gøres.

 

1. Bly: Ikke så meget pjat det. Billede med pik i munden og minivideo-sekvens med dildo samt en analrundfart. Så har man en god ide om hvad man kan forvente. Humor er der også. Bly har som interesse: Numsebutikken. Og hendes bruger titel er Luder. Her er ingen positive omskrivninger af ordet prostitueret. Det synes jeg frisk gået.

 

De 3 profiler er meget forskellige fra hinanden. Men de giver alle en god formodning om hvad man kan forvente sig. Jeg har så ikke haft fornøjelsen af at boltre mig med nogle af dem endnu. Men man har da en todoliste og forventningens glæde er stor.

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...