Hop til indhold
The Deep

Rebecca tilbage hos Romantica

Recommended Posts

Hmm det ligner godt nok den Rebecca der også huserede på PG, nogle år tilbage. Det kunne fandeme være rart hvis det var hende.

Hvis nogen kunne få mig ud af monogamiets bånd, og få mig til at besøge en GP igen, så ville det være Rebecca. Hun var min absolut bedste oplevelse indenfor glædespiger, no doubt. Så levende en personlighed, hamrende god i sengen, og leverer en GFE til UGx.

Det ville være enormt fedt hvis hun var tilbage, men også skidt, da jeg nødigt vil sprænge banken eller lave ulykker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm var forbi romantica,hun var der ikke og de var fuldstændig uforstående over er der skulle være en rebeka på vagt ifølge hjemmesiden men de havde da 2 andre piger.

 

Det er nu anden gang at jeg er forbi efter at rebaka har optrådt på hjemmesiden med samme tekst.

 

Det må være forsøg på at lokke kunder til og så håbe de hopper på en af de andre.

 

EPO

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...