Hop til indhold
dildo

Iben Trepkasgade Århus

Recommended Posts

Jeg vil fortælle om min fantastiske oplevelse hos denne meget smukke dame, med rigtigt godt humør. 

Jeg besøgte Iben på hendes ekstra vagt, Hun fortalte mig at hun normalt kun er på adressen torsdage i lige uger. Men jeg var hos hende som skrevet på en ekstra vagt i lørdags. Det var en fornøjelse. Hun er virkelig en dame som ved hvad dominans drejer sig om. Hun var over mig fra det øjeblik vi havde aftalt hvad mit besøg skulle indeholde. Hendes mund stod ikke stille, hverken verbalt eller fysisk. Hun var åbenbart faglært sygeplejeske, så hun havde helt styr på vores nåleleg. Hendes spark med hendes lange sorte støvler, fik mig til at få de saftigste fantasier under hele legen. 

Iben er stilig, humørfyldt, liderlig-med høje lyde, smuk, og så har hun vanvittige lange ben og patter der batter..:-)

Jeg vil glæde mig til at besøge hende igen...jeg fik en på opleveren...og jeg kunne mærke hende resten af min weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja pigen fejler ikke noget, stedet er dog ved at temmelig slidt og der virker fugtigt i den lille kældrrbutik i trekesgade som faktisk har huset frække piger siden jeg gik i shorts og havde sår på knæene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft fornøjelsen af ha besøgt Iben i Trepkasgade Aarhus :D . Jeg kan tilslutte mig at det er skønt at være sammen med Iben :D .

Skriver kort om mit besøg hos Iben

 

Starter med at slikke  Iben og hvor man ikke var i tvivl om man det kunne hun lide :D . Det fik hun  nogle orgasmer af :D  Godt fransk til mig hvor jeg bliver mere end klar til at bolle Iben  :D.  Boller  Iben i en havfrue og det noget som tænder hende rigtig meget :D  og der er en god indlevelse fra Iben :D .

 

Hos Trepkasgade Aarhus er der tid til en kop kaffe og en sluder både før og efter akten :D

Skal ved lejlighed besøge Iben igen :D

Redigeret af kronehjorten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mindes mange sjove seancer med Laura som tøs sammen med Rikke, gode GB med Susanne og Laura. Hvorfor er de holdt op med disse arrangementer, der var altid mange kunder til stede, de må da kunne arrangeres igen, vi er nemlig mange der savner det.

 

Kan tilslutte mig de gode anmeldelser af Iben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mindes mange sjove seancer med Laura som tøs sammen med Rikke, gode GB med Susanne og Laura

 

Er det den Laura som stadig arbejder i Trepkasgade onsdag (faste dage) og sommetider torsdag. Midt i 40´erne og gråhåret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det den Laura som stadig arbejder i Trepkasgade onsdag (faste dage) og sommetider torsdag. Midt i 40´erne og gråhåret?

 

Hej Hedonis ved ikke lige om det er den her Laura du tænker på :?:  smukke Laura er der om Fredagen i lige uger. Link http://side6.dk/resultatside/?q=4897

 

Hun er også dejlige at besøge :D    

 

Anmeldelser 1  http://www.eroguide....teder/?p=208799

 

Anmeldelser  2 http://www.eroguide....lland/?p=120383

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er den Iben I skriver om....Mums...;-)

Hun er der fast om torsdagen i lige uger...altså den modsatte uge af Laura ugen som vi kalder ulige uger.....Laura er der næsten hele ugen i ulige uger...:-) Laura er sød nok, men holder kun åbent for sine egne tidsbestillinger som hun må have lavet hjemmefra, fordi på båndsvaren siger hun med det samme at der er lukket for dig resten af dagen, da der er optaget!!

Men tilbage til Iben...Hun er også så vidt jeg ved i Vejle i dag sammen med en veninde, som jeg også mener er i trepkasgade...?

Hvis jeg husker rigtigt altså? 

Kan se på ekstra bladet at der er annonce i med to piger i vejle, og så vidt min liderlige hjerne husker sagde Iben at de skulle være i Vejle i dag...Tror jeg bliver nød til at smutte derned og få et lille juleknald mere...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er altså to piger der kalder sig Laure. Den ene hedder Smukke Laura. Jeg var bare lidt tvivlsom om hvorvidt Laura (den ældre

Del dette indlæg


Link til indlæg

ang. Iben, Trpasgade

Har tidligere besøgt hende og må sige hun er et fund. Sød, naturlig og flot at se på. Få en til føle sig godt. Pivfræk.

Det er hende på billederne af grækeren. Undrer mig over at hun ikke annoncerer med dem fordi hun er jo faktisk meget smuk.

Hun er ikke 30 år mere men absolut et besøg værd.

Vil gerne besøge hende igen hvis der bliver tid til den en passende dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ang. Iben, Trpasgade

Har tidligere besøgt hende og må sige hun er et fund. Sød, naturlig og flot at se på. Få en til føle sig godt. Pivfræk.

Det er hende på billederne af grækeren. Undrer mig over at hun ikke annoncerer med dem fordi hun er jo faktisk meget smuk.

Hun er ikke 30 år mere men absolut et besøg værd.

Vil gerne besøge hende igen hvis der bliver tid til den en passende dag.

 

Nogen der ved, hvornår Iben er i Trepkasgade?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved, hvornår Iben er i Trepkasgade?

 

Hej Frankj lige pt. kan Iben træffes ÅRHUS/ DJURSLAND i Private omgivelser i dag kik i EB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Frankj lige pt. kan Iben træffes ÅRHUS/ DJURSLAND i Private omgivelser i dag kik i EB.

 

Ved du hvornår, og Aarhus/Djursland er jo et temmelig vidt begreb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...