Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle lige til at skrive det samme :smile: ...har siddet og tjekket hende ud, i de sidste par dage og hun ser jo mega dejlig ud, og vil da meget gerne se nærmere på hende....men er det mon hende på billederne? Nå men fortæl fortæl, hvis der er nogen der har været forbi hos hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

jeg har ikke været der, og ærligt talt vil heller ikke tage derud, jeg syntes hun virker markant yngre end 21 - beklager venner - der er to sager i det her marked der nager mig - ikke fordi jeg har været der, men fordi de på logen for mange år siden blev anprist - en afrikansk pige ved Ringsted, det viste sig da politiet undersøgte de nærmere omstændigheder var pige altså kun 16. Derudover var der i medio 90`erne en thai pige - her var det en pige på Højstrupvej 105 stuen i en villa hun var kun 15 år - udviklingsmæssigt kunne hun godt ligne den her model....Nu skal vi alle sammen passe på at vi ikke giver for meget ammunition til dem der gerne vil kriminaliserer os der køber sex af frivillige voksne kvinder -  

 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var derude og hende der præsenterede sig som Mini mindede ikke om hende på billedet og var nok over de 40 så den ved jeg ikke helt hvordan de troede at jeg skulle hoppe på. Dog er det ikke umulig at det er for at ikke tabe ansigt som de siger det fordi jeg hade booket med Mini kl 17 og så var hun ikke kommet, så derfor sendte de ind den mest vel lignende af dem der var til stede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var derude og hende der præsenterede sig som Mini mindede ikke om hende på billedet og var nok over de 40 så den ved jeg ikke helt hvordan de troede at jeg skulle hoppe på. Dog er det ikke umulig at det er for at ikke tabe ansigt som de siger det fordi jeg hade booket med Mini kl 17 og så var hun ikke kommet, så derfor sendte de ind den mest vel lignende af dem der var til stede.

Det blev vi ikke meget klogere af men tak alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...