Hop til indhold
asspassion

Er det samme pige?

Recommended Posts

har lige besøgt hende, silikone bryster, D størrelse, pæn pige , men ikke noget for mig.

Jeg vil have rene naturlige varer, at føle og mærke, både med hænder og mundtøjet , det nyder jeg.

så derfor blev hun droppet.

Billederne ligner meget godt.

pas på med Parkering i området.

Tolderlundsvej er bedst, men stil P-skive

jeg har adressen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende igår!!!

Ringede nummeret op og en dansktalendw kvinde tog telefonen, fik booket tid, efter lidt besvær med og forstå telefondamen fandt jeg lejligheden og blev lukket ind.

Valentina tog imod mig..

Sikke en super sprød Babe fra venusuela!

Flot krop !!! Virkelig veltrænet, har sixpak!!! Ja bryster er silikone, men de er virkelig flot lavet!!

Bestilt en halv time med græsk til os begge!!!

Varmede godt op med dybe våde tunge kys !!

Og så i en 69'er. Hvor min tunge gik dybt i hendes numse! Hun sagde hun elskede græsk, og det må man sige hun gjorde, hun blev våd og tændt da jeg rimmede hende.

Hun suttede godt dybt , tog den faktisk helt til roden, og midt i 69'erne gik hun på opdagelse i mit hul.

Hun gav sku sorte kys til mig osse!! Super super godt! Og så ind med finger osse, og så med dildo, ud igen med den, og så en god gang prostata massage mens hun gik dybt hver gang.

Det kunne jeg sku ikke holde til, så der kom en massiv klat i hendes mund, hendes bryster og min mave.

Sluttede af med farvel kys, og hun sagde hu. Regnede med og være her i cirka 2 uger endnu!

Hun kan klart anbefales!

Billeder vil jeg sige måske nok ikke er af hende, men de ligner næsten på en prik!

Gav 1100 for en halv time for græsk til begge og cum i mund og sorte kys til begge!!

Vil sige hun cirka er 30??

Bare kom af sted!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...