Hop til indhold
kysminrov

En begynders valg

Recommended Posts

Hej Folkens.

Jeg har længe gået med tanken om, at skulle prøve en shemale, og har nok læst alle shemalewikis anmeldelser igennem 2 gange :)

Jeg er fra Odense, og synes ikke rigtig der har været de store muligheder lige her. desværre.

Meeen, nu står jeg så og skal en tur til kbh i weekenden, og tænkte jeg måske kunne få tid til et besøg hos en af KBH's mange skønheder.


Jeg vil dog bare være sikker på, at jeg tager det rigtige valg. Og efter lidt tænken er jeg kommet frem til enten:

Den altid skamroste Ellen og hendes KÆMPEPIK  :eek:http://www.shemalewiki.com/default.asp?type=page&id=859&itemid=1312&refid=859&lan=da-DK

Eller Maggi/Michelle Scherzinger som virker som en ÆGTE skønhed - http://www.shemalewiki.com/default.asp?type=page&id=859&itemid=2796&refid=859&lan=da-DK


Jeg er typen som går MEGET op i femininitet, og tænder både på den aktive og passive del (selvom røven er uerfaren).

Hvem burde jeg vælge? Håber virkelig I vil hjælpe mig.

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Kan varmt anbefale Ellen hun er både smuk og feminin. Og så har jeg prøvet hvor hun er den aktive og hvor jeg var aktiv. Fem store stjerner fra min side.

Men hvis michelles billeder er ægte så ser hun fandeme også dejlig ud,

Glæder mig til at høre om din tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kysminrov, du har fat i to gode navne. Jeg kan, ligesom Pool, stå helt inde for Ellen. Du bliver IKKE skuffet!

 

Michelle Scherzinger er helt sikkert også et godt valg - og efter alt at dømme, er det ikke en fup-annonce (positive anmeldelser her og andre steder).

 

En skam, at Belladenise er stukket af til Dubai... men hun kommer helt sikkert tilbage inden længe. Og så er det sikkert alligevel tid til en ny udflugt til staden :-)

 

Og ellers er der jo - hvis du kommer i ladyboy-humør - Jejee, Jennie og den "nye" Jenny. Allesammen rigtig dejlige!

 

Husk at smide din historie herinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kysminrov, du har fat i to gode navne. Jeg kan, ligesom Pool, stå helt inde for Ellen. Du bliver IKKE skuffet!

 

Michelle Scherzinger er helt sikkert også et godt valg - og efter alt at dømme, er det ikke en fup-annonce (positive anmeldelser her og andre steder).

 

En skam, at Belladenise er stukket af til Dubai... men hun kommer helt sikkert tilbage inden længe. Og så er det sikkert alligevel tid til en ny udflugt til staden :smile:

 

Og ellers er der jo - hvis du kommer i ladyboy-humør - Jejee, Jennie og den "nye" Jenny. Allesammen rigtig dejlige!

 

Husk at smide din historie herinde...

 

Hvordan kommer jeg nemmest i kontakt med pigerne?

Er det bare at smide et opkald kort tiden inden man er der. Eller hvad har I af erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kommer jeg nemmest i kontakt med pigerne?

Er det bare at smide et opkald kort tiden inden man er der. Eller hvad har I af erfaringer?

Ring og spørg om de er friske på at lege den og den dag, kl. der og der.

 

C'mon mester, det er ik raket-videnskab det her ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ring og spørg om de er friske på at lege den og den dag, kl. der og der.

 

C'mon mester, det er ik raket-videnskab det her ;)

 

Spørgsmålet var egentlig bare, om man skulle gøre det i god tid, eller om det skulle gøres samme dag, evt. bare en time før :)

Men kunne være jeg lige gav dem et kald, når jeg mander mig op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Spørgsmålet var egentlig bare, om man skulle gøre det i god tid, eller om det skulle gøres samme dag, evt. bare en time før :)

Men kunne være jeg lige gav dem et kald, når jeg mander mig op.

Det er vel mest op til dig og din lyst, de fleste tillader gerne at du booker en dag eller flere forud, men er lysten pludselig og er de ledige, så er 1 time som regel ingen hindring for et besøg :)

 

Al mulig held og lykke mester, Ellen er tilbage med pinden, så det er bare at fatte mod og få en aftale i hus ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...