Hop til indhold
PHD

Nogle erfaringer med Gabriella39 ?

Recommended Posts

Nåh men da jeg ikke fik nogle svar tog jeg lige en for holdet :)

 

Gabriella39 eller hvad hun hedder er sgu egentlig en meget fræk rumæner 45-50 år med både til gården og ikke mindst gaden. Billederne er helt sikker af hende og hun har nogle ordentlige kasser. Hun kysser, giver fransk uden (mod merpris) og har et godt gedigent servicegen. Meget sød og imødekommende.

 

Der gik ikke længe fra hun begyndte at sutte til hun havde liret en finger op i nummeren (uden at det var aftalt) og efter lidt tid spurgte hun om jeg ville have med dildoen. "Nej tak" sagde jeg men så foreslog hun på en omgang glidecreme og 2 fingre i stedet. Nåh ja wtf tænkte jeg.. det skal jo prøves :)

 

Til sidst lod hun mig selv overtage spilleriet, mens hun filede løs i hullet samtidigt med at hun skiftevis suttede på toppen og på bollerne. Alt i alt faktisk en rigtig god oplevelse.

 

Efter en lille pause tog vi lige en omgang mere :)

 

Hun er her kun nogle få dage (indtil torsdag tror jeg) da hun synes at her er for koldt. Hun holder til i Roskilde på motellet. Det er bestemt ikke luksus, men som sådan ok til sådanne møder, men der var en anelse koldt på værelset.

 

Hvis man er til godt buttede kvinder med nogle ordentlige gedigne balloner er hun helt klart et bud.

 

(Hun søger for resten en der vil vise hende København her en af de kommende dage).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...