Hop til indhold
Frej af Asgaard

Historie om sex og mord på 5-stjernet luksushotel

Recommended Posts

Nu er denne tråd lagt under "hyggesnak", selvom historien dog ikke er så hyggelig igen. Men på en måde er det jo lidt af en sladderbladshistorie med god kiosk-basker potentiale fordi den foregår i lidt mere high-society.

 

I en anden tråd, var der nogen der gav mig idéen til at søge på "prostituerte ermorderte". Der kom en større mænge links op.

Jeg stødte på følgende historie, som er gentaget i den del forskellige medier (det er på tysk).

 

http://www.bild.de/news/ausland/schweiz/das-tote-callgirl-von-zuerich-37910146.bild.html

http://web.de/magazine/panorama/polnische-prostituierte-zuercher-luxushotel-ermordet-30100392

 

 

Der er åbenbart sket et mord på et 5-stjernet luksus-hotel i Zürich i Schweiz, Der Dolder Grand.

http://www.thedoldergrand.com/

3,w=559,c=0.bild.jpg

 

 

En 25- årig polsk pige er blevet myrdet af en 47-årig Schweizer. Justina kaldte hun sig, og følgende billede er angiveligt af hende:

2,w=559,c=0.bild.jpg

 

Hold da kæft hun var flot!

 

I følge historien i "Bild.de" havde hun været i Zürich i et år, og havde bl.a arbejdet som sygeplejerske. Men hun drømte om mange hurtige penge. Hun arbejdede i "Club Life" , og før det havde hun også arbejde på FKK Bumsalp (hvor hun hed Katleen). På Club Life koster en times sex 460 CHF = ca. 2850 DKK.

Link til Club Life: http://www.clublife.ch/site.php?seiten_id=24

 

 

Hun har så åbenbart haft mange stamkunder som hun besøgte uden for klubben. En af dem var Roman T.

 

Historien i bild.de er skrevet den. 26/9/2014 - mordet skulle have fundet sted natten mellem den 15/9 og 16/9 - man ved ikke præcist hvordan - men det skulle stå klart at det måtte have fundet sted i et rum på Dolder Grand. Roman T havde bragt liget til sin lejlighed lidt syd for Zürich bagefter.

 

Pigen blev relativt hurtigt meldt savnet til politiet, og en efterforskning gik i gang. 9 dage senere stod politiet i Roman T.'s lejlighed hvor de fandt liget af Justina. 

 

Tragisk.....

 

 

Er der en morale ved historien??

Ikke den store - ud over at nogen gange sker der bare onde ting, og vi kan ikke stoppe dem alle sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hotel har jeg da boet på. Det var ganske rigtigt high class, og der var bemærkelsværdigt mange unge piger sammenlignet med mændenes alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hotel har jeg da boet på. Det var ganske rigtigt high class, og der var bemærkelsværdigt mange unge piger sammenlignet med mændenes alder.

 

Er du da den skyldige? :D :D :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du da den skyldige? :D :D :D:P

Ikke i vold, meeeen en buttet og ældre lokal dame fra baren var ret kåd. Prisen var en nat med udsigt over byen og søen ;) og lidt skum på flaske og i kar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I følge historien i "Bild.de" havde hun været i Zürich i et år, og havde bl.a arbejdet som sygeplejerske. Men hun drømte om mange hurtige penge. Hun arbejdede i "Club Life" , og før det havde hun også arbejde på FKK Bumsalp (hvor hun hed Katleen). På Club Life koster en times sex 460 CHF = ca. 2850 DKK.

Link til Club Life: http://www.clublife.ch/site.php?seiten_id=24

Trist historie med pigen. Men al omtalen viser jo på den anden side, at man ikke kan slippe afsted med et mord, uanset hvilken profession pigen er i, det er rart at få på plads!

 

... Og så studser jeg over Zürich-prisniveauet, endnu en gang ... og at der er mere end én FKK i lille Zürich!??! FKK Bumsalp havde jeg aldrig hørt om. Men med 290 CHF for en time, ca. 1.800 kr, så er prisniveauet næsten lige så højt som i Danmark, kan jeg se. Men rart at vide, at man kan skifte mellem to FKK-klubber i Zürich.

 

Club Life er uden for min pengepung.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist historie med pigen. Men al omtalen viser jo på den anden side, at man ikke kan slippe afsted med et mord, uanset hvilken profession pigen er i, det er rart at få på plads!

... Og så studser jeg over Zürich-prisniveauet, endnu en gang ... og at der er mere end én FKK i lille Zürich!??! FKK Bumsalp havde jeg aldrig hørt om. Men med 290 CHF for en time, ca. 1.800 kr, så er prisniveauet næsten lige så højt som i Danmark, kan jeg se. Men rart at vide, at man kan skifte mellem to FKK-klubber i Zürich.

Club Life er uden for min pengepung.

Zurich er lille by, men der sker SÅ meget på alle niveauer. Bare gå en tur langs floden, og drej lidt til venstre-når du går på vestsiden - op mod centrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Club Life er vist ikke en FKK - vist nok noget med en, klub, hvor de mandlige gæster beholder tøjet på indtil de er gået på et rum med en pige. Tror vistnok heller ikke at at man skal betale indgang, og at prisen for tiden med pigen er det eneste man skal betale.

 

Bumsalp er en FKK: http://www.bumsalp.ch/

Efter sigende mindre populær en Globe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zurich er lille by, men der sker SÅ meget på alle niveauer. Bare gå en tur langs floden, og drej lidt til venstre-når du går på vestsiden - op mod centrum.

 

Tjah, med små 400.000 indbyggere i selve byen, er den naturligvis en mindre landsby på overdrevet.

 

Sammenligner du med universets navle, Aarhus?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, med små 400.000 indbyggere i selve byen, er den naturligvis en mindre landsby på overdrevet.

 

Sammenligner du med universets navle, Aarhus?

 

Åh Onslow din gamel prove, næh jeg sammenligner mere med europæiske storbyer osm Hamborg, Berlin, London osv.

Men navlen har du da ret i. Den skaber en del misundelse ned langs østkysten hvor gadelyset slukkes ved 19 tiden, og fortovet klappes op ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh Onslow din gamel prove, næh jeg sammenligner mere med europæiske storbyer osm Hamborg, Berlin, London osv.

Men navlen har du da ret i. Den skaber en del misundelse ned langs østkysten hvor gadelyset slukkes ved 19 tiden, og fortovet klappes op ;)

Ja, det er altid dejligt, når kæmpebyens stolthed kommer på besøg og bliver sendt hjem med et nederlag. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Tjah, med små 400.000 indbyggere i selve byen, er den naturligvis en mindre landlandsbysby på overdrevet.

Sammenligner du med universets navle, Aarhus?

Ha ha humoristisk indlæg :D

Smilets by, verdens mindste storby hvis man skal være positiv.

De lidet flatterende århushistorier skal også nævnes og som passer på de beslutninger byrådet og AGFs ledelse gennem mange årtier har truffet og som er årsag til et manglende superligahold, et stort ubrugeligt atletikstadion, manglende haller hvor koncerter kan holdes hvorfor de store navne kun kommer til Herning, samt en infrastruktur der er under al kritik i hele midtbyen.

Men når det så er sagt så er der både hyggeligt her, tæt på skov og strand, et på andre måder meget godt kulturliv og natteliv, masser af uddannelsesinstitutioner som giver bylivet et ungdommeligt skær men universets navle bliver byen aldrig og jeg klukker af grin over udtrykket som helt sikkert er skrevet med humor, universets navle som sagt nej ligesom AGF heller aldrig bliver danske mestre igen :D Onde tunger vil sige heller aldrig superligahold :D

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt, at du kan se humoren, Aros, faktisk har jeg mestendels kun gode oplevelser med byen, mest i NRGI-parken. :P

 

Håber, at Superelskeren også kan finde det humoristiske tonefald frem. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Man kan ikke sammenligne Zürich med Aarhus.

 

Jeg holdt i år sommerferie i Frankfurt for første gang - Europas finansielle hovedstad - og blev temmelig overrasket over, at den virkede som en meget mindre by end København. Det er åbenbart en by, man rejser til for at ordne sine forretninger - af den ene eller den anden art - og så rejser man hjem igen. Så det er en befolkningsmæssig lille by - men alligevel enormt vigtig - og med et højt serviceniveau!

 

Jeg gætter på, at det må være på samme måde med Zürich.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt, at du kan se humoren, Aros, faktisk har jeg mestendels kun gode oplevelser med byen, mest i NRGI-parken. :P

Håber, at Superelskeren også kan finde det humoristiske tonefald frem. :)

. Så du smileren gamle gavtyv? ()

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Man kan ikke sammenligne Zürich med Aarhus.

 

Jeg holdt i år sommerferie i Frankfurt for første gang - Europas finansielle hovedstad - og blev temmelig overrasket over, at den virkede som en meget mindre by end København. Det er åbenbart en by, man rejser til for at ordne sine forretninger - af den ene eller den anden art - og så rejser man hjem igen. Så det er en befolkningsmæssig lille by - men alligevel enormt vigtig - og med et højt serviceniveau!

 

Jeg gætter på, at det må være på samme måde med Zürich.

Nu vil jeg lige gøre dig opmærksom på, at der bor 700.000 i Frankfurt, altså i selve byen.

 

Når byer tyske byer når en vis størrelse, bliver de såkaldt "Kreisfreie", d. v. s. at forstæderne hører under andre Kreise/kommuner.

 

Tror du selv, at der bor væsentligt flere end 700.000 i Kbh og Frederiksberg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Man kan ikke sammenligne Zürich med Aarhus.

/quote]

Det er der vist heller ingen de gør :)

Zurich er på trods af sine få indbyggere, meget levende og international.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vil jeg lige gøre dig opmærksom på, at der bor 700.000 i Frankfurt, altså i selve byen.

 

Når byer tyske byer når en vis størrelse, bliver de såkaldt "Kreisfreie", d. v. s. at forstæderne hører under andre Kreise/kommuner.

 

Tror du selv, at der bor væsentligt flere end 700.000 i Kbh og Frederiksberg?

Ifølge Wikipedia, var der i 2014 i Københavns kommune 569.557 og i Frederiksberg 102.717, så du har da ret, det giver ikke 700.000. Men personer i Tårnby eller Gladsaxe føler sig vel også som københavnere, og følelsen af at være i en metropol er mere udtalt i København end i Frankfurt - synes jeg i alt fald.

Jeg blev overraket over Frankfurt, fordi jeg sammenlignede den med City of London og Wall Street i New York. Og Frankfurt er jo en landsby i sammenligning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge Wikipedia, var der i 2014 i Københavns kommune 569.557 og i Frederiksberg 102.717, så du har da ret, det giver ikke 700.000. Men personer i Tårnby eller Gladsaxe føler sig vel også som københavnere, og følelsen af at være i en metropol er mere udtalt i København end i Frankfurt - synes jeg i alt fald.

Jeg blev overraket over Frankfurt, fordi jeg sammenlignede den med City of London og Wall Street i New York. Og Frankfurt er jo en landsby i sammenligning.

Jamen, så er vi ikke meget uenige, The Big Apple, Paris og London er i en helt anden liga, men som sagt Frankfurts 700.000 er indenfor bygrænsen, så størrelsesmæssigt ligger den nogenlunde på linie med KBH.

 

HH, min gamle hjemby, har 1.800.000 indenfor bygrænsen, mens populationen i stor-Hamburg vurderes til mellem 3,5 og 5,0 millioner, ikke desto mindre tror mange østdanskere, at Kbh er lige så stor eller endog større. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...