Hop til indhold

Maria-n 18 år

Featured Replies

Skrevet

Nej, men du skal måske poste dit indlæg under Jylland og efterlysninger. På den måde udnytter du forummets mapper lidt bedre.

Når det er sagt så vil jeg være betænkelig i forhold til at stikke en ung pige billeder. Og hun bør da være mere præcis i forhold til hvad fransk uden koster.

Skrevet
  • Author

Tak for det, jeg prøver med et nyt opslag så. Når du siger "Når det er sagt så vil jeg være betænkelig i forhold til at stikke en ung pige billeder", hvad mener du så?

Skrevet

Er du seriøs Kross? Hvis du nogensinde tror, at du kan få en 'aftale' med den 'pige', ja så ved jeg virkelig ikke hvor du skal søge hjælp :-)

Skrevet

Kan kun give NogetForNoget ret, vil sq være lidt for naivt at tro man vil kunne komme til at møde hende.

Skrevet

Det er sikkert ikke en gang billeder af pigen/fyren selv, som du får tilsendt, men derimod nogle fra nettet :)

Skrevet

Ved ikke om jeg strider mod reglerne ved at sige...... når man søger og skal finde ...gemmer der sig en ung gut bag mail adressen

Skrevet

Det er fake.

Ja man får vist tilsendt billeder, men et møde... Nej

Der er og har været lignende annoncer, altså samme formulering, bare andre billeder.

Der har endda været advarsler om denne / tidligere annonce på annoncelight.

Start sætningen med at hun lige er en uge i en bestemt by bruges altid.

Og afslutnings sætningen med at man først skal købe billeder, inden Noget som helst andet kan komme på tale.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.