Hop til indhold
aarhus-by-night

En helt særlig pige

Recommended Posts

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=22387

De fleste massagepige kan udligne trykket, men engang imellem får man en helt særlig oplevelse.

Ayako er helt særlig. Jeg kunne ikke stå for billedet med trutmund, og selvom jeg halvt forventede at blive mødt af en helt anden pige tog jeg chancen.

Det viste sig at pigen var den samme som på profilen. Godt så, jeg lagde de 1300 dask for en time, tog et bad og ventede på pigen. Hun kom tilbage med samme trutmund som på billedet, virkelig sexet.

Hun startede med at give mig en gang oral uden gummi på. Lækkert, hun legede med mine boller imens. For ikke at det skulle være overstået alt for hurtigt gav jeg mig til at kysse hende. Dejlig kys med tunge og små støn.

Da jeg var ved at værd moden gik vi over til dansk. Hun lå på ryggen med armene om min nakke og så mig ind i øjnene, og gav dejlige lyde fra sig. Jeg kom efter noget tid, og mens jeg stadig pumpede hende blev hun ved med at kigge mig i øjnene skide frækt.

Jeg kommer der helt sikkert igen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Velkommen til sitet.

Dejlig med et helt nyt medlem der allerede med første indlæg, kan berette om et super positivt besøg. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

God beskrivelse, dog skulle jeg kigge noget efter trutmunden. Jeg fandt den ikke - synes det ser mere sammenbidt ud - men jeg kan nu godt lide det billede ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nogle andre som har besøgt hende? 1,54m og 45kg? passer det?

hvad med brysterne?

må man komme I munden på hende?

hvor gammel er hun?

hvor holder hun til I århus? tænkte på stedet, er det diskret?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi i dag, der var to piger, en som var lidt mindre, kan godt passe hun var ca. 154cm, den anden var lidt højere, nok ca. 160, jeg valgte den høje, hun var nice nok.

jeg kan dog bekræfte de er ikke japaner, de er kineser, da de snakkede mandarin intern, jeg kan forstå lidt mandarin fra lynkursus. det er i en privat lejlighed, det er meget diskret. mulighed for bad både før og efter.

bryster var nok ca. b-c skål. det var en god tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

omg kaffefilter lol.. ja der er behåring dernede, tror dog hun har barbere lidt, for det var ikke en dusk, bare sådan lidt hår her og der.

så tror det er trimmet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay underligt de ikke bare skriver kinesisk pige så? Anyway var det to smukke piger og lignede de billedet eller kan du beskrive mere?

Og var det en girlfriend service eller bare hurtig ind hurtig ud service?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo. Og min vurdering er knap så lyserød: Hun er godt nok meget køn i ansigtet, virker glad og positiv og størrelsen passer. Men hendes krop er ikke særligt spændstig, hun er ikke stram, de små bryster kunne være pænere, hun kunne også have mindre hår (men det er jo en smagssag) og servicen kunne meget let have været mere engageret. Kyssene virker skemalagt, så hun husker dem skam - men de omtrent så varme som kom de fra en meget fjern tante. 

 

Så alt i alt. En meget køn pige. Men ikke en oplevelse udover det sædvanlige. 

 

Men det er en pæn lejlighed :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...