tja66 638 Skrevet 6. December, 2014 Hej Alle ! Er der nogen der har erfaringer med Frederikke - nu i Hvidovre: http://www.eroguide.dk/forum/user/19890-frederikke/ Må indrømme at de stramme leggins og det hun tilbyder er interessant men jeg har ikke kunne finde nogen anmeldelser af hende herinde. Mvh Tja66 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 6. December, 2014 Er der et link til hendes annonce, ikke bare hendes profil ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 638 Skrevet 6. December, 2014 Er der et link til hendes annonce, ikke bare hendes profil ? Annoncen er her: http://www.eroguide.dk/forum/topic/29032-frække-frederikke-hvidovre-lærdag-ml16-22/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 333 Skrevet 6. December, 2014 Mener at hun har været ved Bellahøj Pigerne! Er ikke sikker så correct me if I'm wrong Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. December, 2014 Konsulter Dr. Google: Skriv "Bagsværdpigerne" eller "Hvidovrepigerne". Let og elegant kommer tekst og fotos frem på skærmen. Sværere er det trods alt ikke. Prøv selv - derfor ej direkte links. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. December, 2014 Konsulter Dr. Google: Skriv "Bagsværdpigerne" eller "Hvidovrepigerne". Let og elegant kommer tekst og fotos frem på skærmen. Sværere er det trods alt ikke. Prøv selv - derfor ej direkte links. Konsulter Dr. Google: Skriv "Bagsværdpigerne" eller "Hvidovrepigerne". Let og elegant kommer tekst og fotos frem på skærmen. Sværere er det trods alt ikke. Prøv selv - derfor ej direkte links. Elementært Dr. Krølle Bølle- især når man ved hvad man skal søge på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. December, 2014 Elementært Dr. Krølle Bølle- især når man ved hvad man skal søge på Takker tusind gange for alle roserne. Dejligt at du gengav mit skriv 2 gange. Det takker jeg også 2 tusind gange for. Endelig bliver ens skriv værdsat af en person med pondus på lille EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. December, 2014 Men ellers klik lige på Frederikkes profil her på lille EG. Der bliver Bagsværd nævnt. Tja66 nævner Hvidovre. Læg så 2 og 2 sammen. Så får man min henvisning til Hr. Dr. Google. Elementært. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. December, 2014 Takker tusind gange for alle roserne. Dejligt at du gengav mit skriv 2 gange. Det takker jeg også 2 tusind gange for. Endelig bliver ens skriv værdsat af en person med pondus på lille EG. Velbekomme- men kan du ikke forklare hvorfor man bruger lige netop de af dig anførte søgeord på Google? Jeg kan ikke se dem i de foranstående indlæg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg