Hop til indhold
Guest Huaa Laan

Det er en kold tid vi lever i…………..

Recommended Posts

Guest Huaa Laan

…………….heldigvis fik jeg varmen hos Mali Thai massage på Chr. Kiers Plads i Aarhus. Efter at have læst flere beskeder her på EG, samt fået et tip fra 8000, måtte jeg jo af sted til Cream hos Mali :cool:

 

Havde lige et break mellem to forretningsmøder en dag i sidste uge, hvor jeg fik aftalt en tid. Allerede i telefonen, fik jeg en god fornemmelse af Cream. Hun var sød og nem at tale med. Hendes engelsk er ret godt.

 

Som aftalt, møder jeg på adressen og bliver modtaget af en storsmilende Cream i en stram kjole, som fremhæver hendes flotte figur perfekt. Jeg bliver vist ind i det blå rum til højre. Ganske som 8000 tidligere har beskrevet, er der ikke meget andet end en seng i det smalle rum. Det giver ikke mulighed for massøren, for at komme rigtig rundt og give en optimal massage. Til Creams ros skal dog siges, at hun så blot kravlede rundt om mig på madrassen, hvilket jo nødvendigvis betød, at vi hurtigt kom ret tæt på hinandens kroppe :-P Det virkede temmelig pirrende. Hendes massage var til den blide side, men jeg nævnte ikke noget og nød blot hendes masseren. Er dog sikker på, at hvis jeg havde bedt om en mere fast hånd, så havde jeg fået det. Der var god kemi fra starten af og vi sludrede lidt under massagen. Efter ca. 20 min. bad hun mig om at vende om på ryggen. Hun gik i gang med massage af benene og forsiden. Under massagen spurgte hun, om jeg ville have andet end massage. Tja, man skulle jo være et skarn, hvis ikke man havde lyst til mere end massage med denne smukke og charmerende kvinde  :-P  Jeg sagde til Cream, at hun kunne starte med at tage sit tøj af, hvilket hun lidt genert gjorde. Jeg har sjældent set så veltrimmet og muskuløs en krop som hendes. Hun var dog ikke for kantet, rent kropsmæssigt, men særdeles kvindelig. Fine små bryster, som strittede vellystent med vorterne og en ikke barberet trekant. Et plus for mig, da jeg foretrækker naturlig behåring. Tror dog bæveren var en anelse trimmet, da den ikke så helt vildt voksende ud.

 

Cream hoppede op i sengen til mig og vi begyndte at røre ved hinanden overalt. Hun dykkede ned og begyndte at sutte – hvilket hun gjorde særdeles velkvalificeret og ganske dybt. Jeg bad hende vende sig om, så jeg kunne give hende samme behandling samt sorte kys – herligt. Hun duftede ren og dejlig med en snert af dejlig kvindelig duft fra hendes grotte  :cool:  Efter nogen tid vendte hun sig om og fik monteret kondomet på bæstet og hun gled langsomt ned over mig. Pu ha hun var stram. Det var ved at gå galt og jeg måtte lige bede hende forholde sig roligt et øjeblik, så det hele ikke gik for hurtigt. Jeg fik hende ned at ligge på siden – og her kom det smalle rum til sin berettigelse, idet både Cream og jeg hurtigt fandt ud af at benytte hver sin væg til at støde imod med. Jeg har sjældent oplevet bedre virkning med stød og modstød. Heller ikke det kunne jeg dog holde til i længden, hvis jeg da ikke ville have afkortet seancen. Fik trukket mig tilbage og placeret Cream for enden af sengen, hvor jeg kunne stå bag hende og stille og roligt arbejde i eget tempo i en dejlig doggy style. Og udsynet kære brødre – det var der ikke grund til at klage over. Jeg ved ikke hvordan I har det, men jeg æææælskeer at stå der bagved og arbejde, mens duften af sex-safterne stille stiger op til ens næsebor og man kan nyde en velformet røv  ;)  Det endte med at blive ret varmt i det lille rum, og jeg lagde mig på ryggen med Cream opvenpå i en 69’er og sådan blev det alligevel en varm oplevelse på en ellers kold decemberdag i Aarhus.

 

Jeg kan varmt anbefale Cream og jeg vil bestemt komme forbi igen i løbet af de tre måneder hun er i Danmark. Stedet er ikke noget at skrive hjem om – der er bad, men ikke særlig pænt. Dette opvejes dog af Cream, som er noget af det mest elskværdige og servicemindede menneske, som jeg har mødt i denne branche.

 

Selvom oplevelsen er anderledes, så kommer Cream helt i samme kategori som Ten i Fredericia.

 

Det bliver sgu nok en dyr vinter :D

 

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...