Hop til indhold
RobinHood

Hvorfor ikke Twitter?

Recommended Posts

Jeg er udmærket klar over, at Twitter ikke er ret udbredt i Danmark - især ikke sammenlignet med facebook. Det undrer mig alligevel, at piger og klinikker ikke benytter twitter til at reklamere/skabe interesse. 

 

Pigernes selfies har været enormt populære her på EG - og har uden tvivl fristet nogle af os til besøg, der ellers ikke var planlagt ;-)

Med twitter kunne man nå ud til langt flere potentielle kunder med selfies og små sjove/frække opdateringer, der frister os fyre til at besøg. 

 

Personligt ville jeg ha' svært ved at modstå et tweet der eksempelvis lød "sidder og keder mig. Kommer du ikke og leger?" og var ledsaget af en pirrende selfie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig som Twitter bruger, ville problemet ligge i at jeg går meget med stille dørene omkring mine aktiviteter ud i købe hygge, og skulle jeg følge en eller flere piger på Twitter, så ville alle andre også kunne se det, og det er jeg ikke interesseret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom med Instagram, som faktisk er mere oplagt, men den eneste GP jeg ser bruger det aktivt er Bly. Hun går jo heller ikke stille med dørene. ;)

Klinikker kunne derimod sagtens anvende sociale medier. F.eks for at vise nye lokaler, fortælle om events, eller andre mærkværdigheder fra stedet.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Problemet med de sociale medier og kontakt med klinkker og GPer derigennem er, at det er let at se, hvem andre følger, hvilket betyder, at min familie og venner kan se, at jeg følger Klink XYZ på Instagram.

 

Skal man bruge de sociale medier til at have kontakt med sine foretrukne GPer og klinikker, så vil det kræve en falsk profil, og det tror jeg ikke mange mænd er glad for at have, da jeg tror, at langt hovedparten af danske mænd ikke ved, hvordan man "sletter sine spor", hver gang man har brugt den falske profil - vel at mærke uden at slette andet i browseren/på computeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo muligt at have flere konti hos Twitter - og man skal ikke nødvendigvis registrere kontoen under eget navn ;)

Redigeret af RobinHood

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er det jo muligt at have flere konti hos Twitter - og man skal ikke nødvendigvis registrere kontoen under eget navn ;)

 

Det ved jeg, og det er det også hos FB, IG etc. og selvfølgelig kan man bruge forskellige navne - det var heller ikke det jeg skrev ;)

Jeg skrev:

 

Skal man bruge de sociale medier til at have kontakt med sine foretrukne GPer og klinikker, så vil det kræve en falsk profil, og det tror jeg ikke mange mænd er glad for at have, da jeg tror, at langt hovedparten af danske mænd ikke ved, hvordan man "sletter sine spor", hver gang man har brugt den falske profil - vel at mærke uden at slette andet i browseren/på computeren.

 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo benytte Google Chrome Incognito eller tilsvarende - så skal man slet ikke bekymre sig om at slette spor. De forsvinder af sig selv, når man lukker browseren ned ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan jo benytte Google Chrome Incognito eller tilsvarende - så skal man slet ikke bekymre sig om at slette spor. De forsvinder af sig selv, når man lukker browseren ned ;)

 

Det er ikke alle, der har lyst til at udlevere alle ens personlige oplysninger og færden til Google ;)

Og de allermindst evnesvage indenfor IT, kommer aldrig til at kunne finde ud af benytte sig af CI.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her kommer måske også som en overraskelse for jer, men Tip Toe er faktsik ikke mit rigtig navn. :D

Selvfølgelig kan det være noget bavl hvis man har en app til det sociale medie, Twitter eller lign. Så skal man konstant logge ind og ud med andre profiler. Og det glemmer man helt sikkert en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, de eksklusive selfies, vi får serveret herinde på EG, er slet ikke nogle som de offenligør. Men nogle for os få udvalgte tusinde herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, de eksklusive selfies, vi får serveret herinde på EG, er slet ikke nogle som de offenligør. Men nogle for os få udvalgte tusinde herinde.

 

Jeg har lidt svært ved at se forskellen på at dele en selfie her på EG - og så at smide dem i et tweet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men sådan af ren nysgerrighed, hvad skulle man som GP skrive på Twitter? At man sidder og venter på Børge? Er det bare billeder, så er Instagram vel mere oplagt.

Og nej, jeg er desværre ikke sponsoreret, jeg er bare svært glad for Instagram. :D

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...