Hop til indhold
Dick Princess

spørgsmål til pigerne herinde..

Recommended Posts

Hej piger..

 

jeg har i dag oplevet for første gang at ekstra bladet ikke har sat min annonce i til i dag ved aalborg, og da man ikke kan komme til at snakke med dem i weekenderne så er jeg nød til at vente til på mandag med at snakke med dem og så er min vagt jo forbi i aalborg.. 

 

 

 

er der andre der har oplevet ligende, at ekstra bladet ikke har sat ens annonce i selvom man har betalt til tiden og det rigtige beløb og det hele ???

 

 

 

Hilsen en lidt frustreret Daniella..  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Æv bæv, surt show....

 

Er det på din egen konto du har ringet ind, -eller en klinikkonto?

 

Der er altid bøvl med det sidste har jeg erfaret, andre piger der bestiller, men ikke indbetaler, det kan Ekstra Bladet ikke noget at gøre ved.

 

Men hvis du har indbetalt til tiden, senest inden fredag kl.12, hvis det skal være til lørdag, -så skylder de dig en gratis annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej jeg er selvstændig, så det er min egen konto. 

 

Okay det er altid noget, men bare øv når nu jeg er her og ingen ringer fordi det ikke er et fast sted jeg er .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jaa, -så sidder man der og kukkelurer :cry:

 

Gratis annonce, skal du insisterer på, -tjek evt. om den kommer i imorgen, måske de har hørt forkert, og sat den i til søndag og ikke lørdag...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Har i hørt vi kan benytte mobilpay nu til travbladet. Fedt. Jeg er en dør til netbank og hader stå i banken og sætte penge ind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jasmin gør vist også.

 

Det da smart man ikke skal logge ind på computer, finde nøglekort og alt det der frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

hvis man kan bruge mobil pay...så kan man vel lige så godt betale over nat bank...???

CEr der I øvrigt nogen der har modtage betaling vis mobil pay???

 

Jeg synes da også at Nettes nat bank er ret smart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har lige betalt annoncer, for resten af ugen på mobil pay i dag. Intaster bare beløb og eb nummer og bang så har de dem med det samme... Jeg modtager også mobil pay fra gæster og det er en god løsning ,når de useriøse kommer og siger, ej pis jeg skal lige hæve penge, hihi. Så får de et smil og info om mobil pay.

Skal siges ,at der indtil nu, kun er 3 gæster, der har benyttet denne form for betalning. Jeg har en konto ,hvorpå de ryger ind, så det ikke vedrøre min lønkonto, så det ikke blandes sammen... så piger der er mange fordele og muligheder smil. Det er vejen frem og jeg tror ikke der går lang tid, så er det no go med betalning i rede penge, men til den tid, er jeg stoppet, så det vil jeg ikke tænke på smil.

God jul knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg modtager betaling pr MobilePay og Swipp fra gæster, men til EB er det lettest at overføre via netbank. Jeg overfører for en måned af gangen, og ringer alle annoncerne ind før d. 1., så behøver jeg ikke spekulere på det resten af måneden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 hader stå i banken og sætte penge ind

 

Sidst jeg besøgte en glædespige, kørte vi bagefter lige forbi en døgnautomat, så hun kunne sætte pengene ind i banken - du lægger bare pengene i en stak og smider dem ned i automaten - og vupti får du en kvittering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige betalt annoncer, for resten af ugen på mobil pay i dag. Intaster bare beløb og eb nummer og bang så har de dem med det samme... Jeg modtager også mobil pay fra gæster og det er en god løsning ,når de useriøse kommer og siger, ej pis jeg skal lige hæve penge, hihi. Så får de et smil og info om mobil pay.

Skal siges ,at der indtil nu, kun er 3 gæster, der har benyttet denne form for betalning. Jeg har en konto ,hvorpå de ryger ind, så det ikke vedrøre min lønkonto, så det ikke blandes sammen... så piger der er mange fordele og muligheder smil. Det er vejen frem og jeg tror ikke der går lang tid, så er det no go med betalning i rede penge, men til den tid, er jeg stoppet, så det vil jeg ikke tænke på smil.

God jul knus Line

 

Det nemmeste for alle piger er da at have en særskilt konto til den erhvervsmæssige del af deres liv. Gør det da langt nemmere at dokumentere ting overfor skattefar, og langt nemmere at foretage bogføring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...