Hop til indhold
Miza

Kæft nogen lårmuskler! :O

Recommended Posts

Gæst

Yeah, den er nice. Gode lårmuskler og lækker flow og indlevelse. Hun måtte godt tage en ridetur på mig!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

WOW hun er cool :wub:

 

Blev en gang tilbudt en tur på en rigtig Bull Rider tyr i Australien - skulle IKKE nyde noget :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jøsses, noget af det frækkeste jeg har set en fuldt påklædt kvinde lave!

Hun er uden tvivl en ride-pige, de har nogle gode lårmuskler og kan klemme sig fast på bæstet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det værste er det ser ikke ud til hun spænder særligt hårdt med benene

 

 

Næ, hun har bare en helt fantastisk balanceevne, og så er det tydelig vis ikke første gang, hun rider den tyr.

 

Og ja, hun måtte også gerne ride mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha. Lad lige den sure gamle jyde forklare jer hvordan sådan en mekanisk tyr virker. Lidt væk fra tyren står der en teenagerdreng med en joystik i hånden. når en mand sidder sig op på tyren, så har han max 4 sekunder før han ligger med fjæset nede i jorden. Men når det er en pige som forsøger sig, helst en med nogle ordentlige nødder, så har han en vis håndelag til at få det hele til at swinge nærmest uendelig. Både til hans egen og publikums store begejstring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha. Lad lige den sure gamle jyde forklare jer hvordan sådan en mekanisk tyr virker. Lidt væk fra tyren står der en teenagerdreng med en joystik i hånden. når en mand sidder sig op på tyren, så har han max 4 sekunder før han ligger med fjæset nede i jorden. Men når det er en pige som forsøger sig, helst en med nogle ordentlige nødder, så har han en vis håndelag til at få det hele til at swinge nærmest uendelig. Både til hans egen og publikums store begejstring.

 

Ja det ved jeg men hun spiller også meget med for normalt ville de side og holde fast hun blider bevist frem og tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...