Hop til indhold

Recommended Posts

Havde egentlig regnet med at ville besøge et par lækre piger der er på visit i Odense, men det viste sig at de ikke er i Odense men i Tommerup i stedet for. Hvilket gjorde mit besøg umuligt af hensyn til logistikken.

 

Derfor smuttede jeg forbi Lærke hos skibhuspigerne.

 

Lærke er en naturlig pige med både til gaden og gården. Nem og ligetil. Efter et fornuftigt blow, fik jeg hende om på alle fire så jeg rigtig kunne se hendes røv i vejret. Dejligt syn :-)

 

Hvad der ellers skete, er en sag mellem mig og Lærke. Men en utrolig charmerende og smilende pige - det smitter af.

 

Kommer jeg igen? Ja det kunne jeg sagtens finde på når det dunker lidt for meget i dyret.

 

http://www.skibhuspigerne.dk/Laerke.htm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde egentlig regnet med at ville besøge et par lækre piger der er på visit i Odense, men det viste sig at de ikke er i Odense men i Tommerup i stedet for. Hvilket gjorde mit besøg umuligt af hensyn til logistikken.

 

Derfor smuttede jeg forbi Lærke hos skibhuspigerne.

 

Lærke er en naturlig pige med både til gaden og gården. Nem og ligetil. Efter et fornuftigt blow, fik jeg hende om på alle fire så jeg rigtig kunne se hendes røv i vejret. Dejligt syn :smile:

 

Hvad der ellers skete, er en sag mellem mig og Lærke. Men en utrolig charmerende og smilende pige - det smitter af.

 

Kommer jeg igen? Ja det kunne jeg sagtens finde på når det dunker lidt for meget i dyret.

 

http://www.skibhuspigerne.dk/Laerke.htm

Tak for besøget og de søde ord. Håber vi ses igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...