Hop til indhold
koontz

Kate de polske piger!!!

Recommended Posts

Har lige afsluttet et besøg hos Kate.

Smuk ung pige, billederne retfærdiggør virkelig ikke hvor smuk hun er.

men så stopper det også der.

Hun trænger til et par mdrs. fri.

Afbrød seancen efter en halv time. Selvom hun sagde jeg skulle fortsætte, men det gjorde så ondt på hende at det er helt åndssvagt at hun fortsætter.

Spild af penge. Ren pengemaskine og den eneste indlevelse fra hendes side, var smerterne i hendes underliv.

Og så ligger hun og klager over at hun bliver svedig?

Ja hvad fanden har hun tænkt sig, det bliver man af bare at stå stille i de rum.

Mødte en af mine ynglinge på vej ud af døren og fik kys og kram. Og dræberøjne fra Kate:-)

Spild af penge siger jeg bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

The life of a GP.

Det er trist. Men hvor de kommer fra er det ikke noget bedre en at bare

ligger ned.

Læse Paulo Coelhos Eleven minutes. den er så sandt!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg man indrømme at jeg rystede lidt med hovedet, da jeg læste, at hun kun var 18 år.  Minimumsalderen burde være 21 år synes jeg.  Så har de meget bedre chancer for at forstå, hvad det er, de går ind på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh, nu har jeg flere gange læst om "De polske Piger".

 

Er det en klan af fasttømrede polakker på samme adresse, eller er det individuelt opererende piger? Og har de noget med de engang meget roste piger i Hørdumsgade at gøre?

Mig lidt forvirret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en klan af fasttømrede polakker på samme adresse, eller er det individuelt opererende piger? Og har de noget med de engang meget roste piger i Hørdumsgade at gøre?

 

Det samme som Hørdumsgade, de er bare flyttet.  Skiftende piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh, nu har jeg flere gange læst om "De polske Piger".

Er det en klan af fasttømrede polakker på samme adresse, eller er det individuelt opererende piger? Og har de noget med de engang meget roste piger i Hørdumsgade at gøre?

Mig lidt forvirret.

Hej alle,

Altså x du pleje da nok at ha styr på tingende .. Ja Mc har ret Niki og Jenny flyttede ud til Sydhavnen,

Efter lidt hoppennrundt landede der inderlige ny lufthøjder derude ...dejligt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...