Hop til indhold
Slaven_Randers

Daniela ved Randers for hmm kan ikke huske hvilken gang

Recommended Posts

Så tog liderligheden plads i slave pikken igen og hvad gør man så, jo man tager en dyb indånding og siger nej du må ikke besøge den samme pige igen allerede for du har jo besøgt hende mange gange allerede. Men nej det virkede ikke pikken havde taget magten (vi takker carl mar Møller for at lære os at lade pikken tage magten), så frem med telefonen og gang i SMS og der var mulighed for en tid, kort efter kom svaret jo hun havde da en tid sidst på aftenen jep tak den snupper jeg og så var der bare ventetid til tiden var at køre ud til det flotte diskrete sted ca 10 min kørsel fra Randers.

Selv om jeg var aftenens sidste kunde mødte jeg en veloplagt Daniella som tydeligvis kom lige fra badet og efter en velkomst knus og et bad blev jeg sendt op i legerummet på første sal.

Brudstykker af den næste time er stearin,den kolde stålkæde,kold olie, masser af nus og meget tunge og små bid og har stadig smagen og duften af en velsmagende fisse som jeg også fik lov at smage.

Efter 1 time fik jeg endelig liv til at skyde kanonen af og så sendte jeg var der let kunne være blevet til en syndflod af sperm ud på mig egen mave og måtte lige bruge 10 min på at lande igen inden et bad og turen hjem begyndte med et sageligt smil på læben og en drænet pung ;)

Alt i alt igen en super oplevelse som jeg gerne gentager igen og igen så længe pengekassen tillader det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...