Hop til indhold
Jetgnomelee

Advarsel! Besøg ikke disse gypsies!

Recommended Posts

Jeg havde igår besøg af en pige. Pigen var >>aleysa hot <<

Tlf var 91811115. Hun kom ind og hun ville have penge etc. Vi aftalte 1 Time kys sex megafransk for 1500.. Jeg havde kun 2 , tusindkronesedler og hun sagde hun ikke kunne give tilbage... Hun spurgte om jeg ikke ville have Anal.. Skulle jeg så aldrig ha gjort, da jeg i sidste ende , endte med 20 min sex,5 min blowjob og det var kun superfransk. Så jeg betalte 2000 for noget der max koster 800... Pigen var lækker nok, men totalt død og som om hun var tvunget til det. Da jeg sagde jeg ville ha refunderet det beløb , der var til gode (min 500 da vi havde aftalt 1500 for 1 time) forstod hun pludselig ikk engelsk og alt muligt.. De er rene røvere der stjæler penge. Pas på dem !! Her er listen over dem der køre i samme bil !

91811115 aleysia

91812121 Julia

91988660 valeria

Spar jeres tid og penge. I vil kun få en negativ oplevelse . Tror de er rumæner eller hungarier .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var heller ingen kys , selvom jeg er en pæn ung fyr, nybarberet og nubørstet tænder . Noget der får de fleste jeg har oplevet med i kysse båsen uden merbetaling . Så totalt nul fra mig til disse skanks...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så giver det da god mening når hun i annoncen skriver:

DRIVE IN AALBORG!!!Hot Alesya with big tits and really great body. Unbelievably hot and seductive, [...] She is very exciting, sensual girl who loves to tease, be teased.TEL 91811115

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja billederne passer.. De er rigtige nok. Kun lige babserne der bliver sjusket lidt med pga de hænger godt nok en del (push jo Photoshop ) men det var ikk noget at råbe hurra for.. Ser ud til jeg tager thai kliniker fra nu af.. Der får man for det meste vendt kronen 2 gange istedet for en halv gang ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis billederne er rigtige så ER de rumænere. Der er så mange virkelig flotte piger dernede, men de er desværre moralsk endnu dårligere indrettet end litauere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De billeder skriger til himlen om de er ægte eller ej. Det er typer som jeg med sikkerhed altid undgår, fordi det mest af alt fortæller at de kun er ude efter pengene.

Kunsten består i at udskille dem som kun vil ha' penge, frem for dem som har lyst til dét de laver ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De billeder skriger til himlen om de er ægte eller ej. Det er typer som jeg med sikkerhed altid undgår, fordi det mest af alt fortæller at de kun er ude efter pengene.

Kunsten består i at udskille dem som kun vil ha' penge, frem for dem som har lyst til dét de laver :wink:

 

Rigtigt ... de ligner narrefisser ... lidt ligesom Side 9 piger der bare lige skal have pengene i hånden og så er lysten væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...