Hop til indhold
Gæst

Swingerklub hvilken en er bedst. ??

Recommended Posts

Gæst

Tucan Tucan Tucan!

 

Har ikke prøvet de andre, men har haft en sindssyg god oplevelse der.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig været på en swingerclub; men er lidt nysgerrig.

Når i piger går på swingerclub er det så proffesitsjonelt, eller for sjov?

Det sidste er jo en spand koldt vand i hovedet af feministerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sidste er jo en spand koldt vand i hovedet af feministerne.

Jep - sådan er det! I virkeligheden er pigerne mere liderlige end os - vi må bare gøre vores bedste for at opfylde deres forventninger, selv om vi betaler for det - men det er vel fair nok, aldersforskellen taget i betragtning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har aldrig været på en swingerclub; men er lidt nysgerrig.

Når i piger går på swingerclub er det så proffesitsjonelt, eller for sjov?

Det sidste er jo en spand koldt vand i hovedet af feministerne.

Såvidt jeg ved er pigerne herinde fra meget velkomne, men de bliver smidt på porten, hvis de driver forretning i en klub. Så BIG Surprise ... de lyserøde dyrker nok også sex ud fra helt egoistiske behov :o

@Pink lady: kom til København, så kan vi tage en tour de chambre i alle klubberne og diskutere hvilken, der er bedst at dyrke sex i ;) :P

Redigeret af hot6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Såvidt jeg ved er pigerne herinde fra meget velkomne, men de bliver smidt på porten, hvis de driver forretning i en klub. Så BIG Surprise ... de lyserøde dyrker nok også sex ud fra helt egoistiske behov :o

 

 

Tænk sig, virkelig mange bliver overrasket over at man også har et sexliv privat. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tænk sig, virkelig mange bliver overrasket over at man også har et sexliv privat. :D

 

Det er da også noget grisseri! :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her gik jeg da og trode at Pink Lady var den søde pæne pige der ikke kunne finde på sådan noget grisseri :smile:)

Men god tur til dig både på den ene og anden måde :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er da stadig den søde og pæne Pige.. søde Hr. Nielsen....  :-P  men har jo en god appetit..  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i tucan med en GP 1 gang det var ganske hyggeligt vi havde aftalet en pris som gjorde det muligt og aftalen var at efter 1 tur sammen var vi begge fri til at lege på egen hånd og hvis vi havde lyst også mere med hinanden.

Men derud over kender jeg ikke til andre jyske klubber

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja måske man skulle tage en rundtur og oplevede det miljø igen.. har holdt mig væk i et år nu.. da det er stærk vanedagende  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk sig, virkelig mange bliver overrasket over at man også har et sexliv privat. :D

Bly, jeg er ikke i tvivl om at i har et privat sexliv og er rigtige levende menesker.

 

Det jeg tænkte på var om der kunne være en skjult dagsorden på swingerklubberne, jeg har som oplyst ingen erfaring med de steder.

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...