Hop til indhold
Gæst

Da FKK blev til mit værste mareridt

Recommended Posts

Gæst

Hi everybody :)

I have something on my mind, that I feel the need to wright about. I had this translated by my friend, because i think that most of you prefers it in danish. :)

For nogle år siden startede jeg som glædespige på FKK sauna klubber i Tyskland. Mit indtryk af det var total luksus, drinks, god mad, mange piger og en god indtjening, så længe man var ny. Men dette indtryk skulle vise kun at være et glansbillede af den virkelige verden.

Én ting var de fysiske slåskampe mellem pigerne... Jeg blev selv skubbet ned af en trappe, fordi en kunde valgte mig og ikke den anden pige, som så lod hendes frustrationer gå ud over mig... :(

En anden ting var nogle af de (ifølge min mening) vildt uretfærdige regler bestemt af ejeren. Når man mødte ind på en vagt, skulle man først gå til pigerummet, hvor der blev klædt om og lagt makeup. Så langt så godt. Men når vi var klar og entrede baren, var det ikke tilladt at forlade det område i 15 stive timer, medmindre man skulle tisse. Ingen pauser overhovedet.

Kunden havde også altid ret. Uanset hvor dårligt en kunde opførte sig, så blev pigerne fyret, hvis de ikke makkede ret og kunden derfor klagede over en pige.

Vi betalte samme beløb som kunderne for at komme på arbejde... Men vi måtte ikke tage noget mad, før den allersidste kunde havde taget sin portion.

Ejeren rendte ofte rundt og holdte øje med os piger og kostede rundt med os efter forgodtbefindende. Vi måtte ikke sidde for længe i sofaen. Vi skulle helst gå rundt hele tiden... "Hop nu op og dans på baren"... Gør dit, gør dat... Det var svært at nyde noget som helst af det på den måde.

Så var der det omfattende stofmisbrug blandt mange af kunderne og pigerne. Stofferne blev som oftest tilført til festerne fra ejeren. Det hjalp ikke ligefrem på god tone og god opførsel fra hverken kunder eller piger for den sags skyld. Jeg var heldigvis ikke selv vildt uheldig med de kunder, jeg mødte, men mange af de andre piger havde en del dårlige oplevelser i bagagen, og én af mine egne veninder f.eks blev bidt hårdt af en kunde.

På klinik i Danmark har vi altid en telefondame, der er der for at servicere kunder og piger og passe på os. Der var ingen til at holde øje med noget som helst i FKK klubberne... Kun ejeren der gik rundt omkring, men som ikke bekymrede sig det mindste om pigernes velbefindende. Musikken var meget høj, og der var sindssygt mange mennesker, og derfor var sikkerheden i de private rum virkelig ikke god. Hvilket også skulle vise sig at have meget alvorlige konsekvenser!

Det var en weekend med stor fest, og jeg var i barområdet. Én af de andre piger, aftalte med hendes kunde, at de ville finde et privat rum ovenpå. De bevægede sig op af trappen, og så hørte jeg et voldsomt skrig. Vi løb mange mennesker hen til trappen... Og der lå det!!! Et afskåret hoved af én af de andre piger! :shock::( :( :(

Pigen blev slået ihjel af en kunde, som simpelthen havde skåret hovedet af hende! Jeg følte, at jeg var med i en dårlig gyserfilm, og kunne ikke tænke på andet end at komme ud derfra. Så det kom jeg... Sammen med en hel masse andre piger.

Jeg satte aldrig mine ben i en FKK klub igen!

Efter al dette tog jeg en pause på et par år, og så tog jeg til Danmark i stedet, og hvilket kulturshok dette var! I ordets mest positive forstand. Jeg startede på en dansk klinik, og blev hurtigt klar over, at hér var det meget trygt og et godt sted at være. Slet ikke den forhærdede sexbranche, som jeg oplevede på FKK klubberne. Jeg fandt ud af, at her foregik det hele på pigernes præmisser, og at der i det hele taget var en helt anden mentalitet og respekt af os piger fra de besøgene og samarbejdspartnere. Jeg kan kun prise mig lykkelig for, at jeg hurtigt kom væk derfra, og at jeg nu trives så godt i mit hverv her i Danmark.

Jeg har talt meget om denne oplevelse, og jeg tænker ikke nær så ofte på det, som jeg har gjort tidligere. Man skal jo fortælle en historie mange gange for at få det ud af sit system, så nu fortæller jeg det hele én gang til, til alle jer.

Jeg blev især mindet om alt dette efter, jeg har været på EG's chat en del gange, for der bliver talt rigtig meget om FKK.

Dette er kun min opfattelse og mine oplevelser med FKK klubber, og derfor ville jeg aldrig råde nogen piger til at vælge den vej. Andre kan selvfølgelig have en anden opfattelse.

Mange hilsner fra Michella - som er virkelig glad for at være en glædespige i Danmark. :)

  • Synes godt om 21

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sætter pris på din beretning. Jeg er til FKK og håber ikke det er kendetegnende for alle klubber. Ejeren og lederne på Samya virker temmeligt sympatiske. Pigerne spiser heller ikke sidst her. På Harmony har pigerne det godt som jeg vurderer det. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det giver et andet syn på fkk, Utroligt som nogen ingen skrupler har med at udnytte andre for en fortjeneste. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holy shit Michella!!

That sounds like a freakin' madhouse!

What a nightmare you've experienced there.

Although it sounds like a plot from a bad horror movie, and difficult for me to grasp, I am glad that you made it out of there in one piece.

It's great to read that you have found yourself a safe place here in Denmark. I wish you all the best for you and your future.

Redigeret af Butch1
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at dele din oplevelse med os og give os et mere nuanceret billede af det FKK concept som virker meget tiltalende på mange af os.

Kan du fortælle hvilken klub det var på, og kom mordet til offentlighedens kendskab, eller formåede man trods mange vidner at dysse sagen ned uden myndigheders indblanding  ?

 

Venligst

Ventilen/Bundstokken :geek:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en frygtelig oplevelse du har været udsat for. Det er godt du er kommet til Danmark, jeg er glad for at pigerne har det bedre her.

Danmark er heldigvis et dejligt land.

Og velkommen til Michella.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

I think we have to look around carefully when we enter a club.

Wat club is it, you probably don't dare to tell us. Which off course is OK.

Its a scaring information, that there is a lot of bitchfighting is known to me.

 

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Michelle

 

Det er ikke mit indtryk, at pigerne normalt får skåret hovedet af på FKK-klubber i Tyskland.

 

Jeg har frekventeret dem en del, og det virkede stille og fredeligt de gange jeg har været der. Det må have været en uanmindelig styg klub du har været på. De piger jeg har mødt, har ofte virket ægte tændt på sex'en. Glade øjne og ægte liderlige ansigtsudtryk.

 

Men jeg har kun erfaringer fra top-klubberne FKK Artemis, World, Oase og Samya.

 

Hvilken FKK-klub taler du om?

 

- I øvrigt, så er vi en del mænd, der gerne så en FKK-klub i København. Hvis du kunne tænke dig at prøve konceptet med søde, danske mænd , så kontakt Rejsenetværk, der er primus motor i projektet.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank you so much for sharing this with us. It must have been hard putting that down on paper...

I can't express how happy I am that you've now found a safer way to practice your trade.

One can only hope that the authorities will look into the FKK biz following this tragic event. To me, the conditions sound horrific - i'd go so far as to label it inhumane.

My thoughts go to you and your colleagues still in the FKK trade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sætter pris på din beretning. Jeg er til FKK og håber ikke det er kendetegnende for alle klubber. Ejeren og lederne på Samya virker temmeligt sympatiske. Pigerne spiser heller ikke sidst her. På Harmony har pigerne det godt som jeg vurderer det. 

Oxen. Jeg har også et godt indtryk af Harmony, der har pigerne et rum de af og til forsvinder ind i længere tid, formoder det er en slags hvilerum.

Pigerne er da også temmelig hurtigt ved buffeten, så kan man spise og hygge sammen.

At der er kamp mellem pigerne kan man vel formode, de er ikke altid søde mod hinanden, det gælder også på andre kvindearbejdspladser.

Mordet kan også ske her, der er desværre sket flere mord på GP`er her i landet også; men en skrækkelig historie er det.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mordet kan også ske her, der er desværre sket flere mord på GP`er her i landet også; men en skrækkelig historie er det.

Hvilke mord på GP'er er der sket her i landet, siden Peter Lundin slog Marianne Pedersen og hendes to sønner ihjel for 15 år siden?

- Jeg spørger kun af ren nysgerrighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et tankevækkende indlæg.

 

Det var interessant at læse om FKK fra en noget anden vinkel end den, vi ellers er vant til at blive præsenteret for herinde.

 

Man kan sikkert ikke skære alle steder over en kam, men hos mig efterlader det da konceptet med slemme ridser i lakken.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uhyggelig og grusom beretning, men modigt af dig, at du deler den med os og bidrager til at nuancere billedet af disse klubber, som ellers kun bliver forherliget af andre debattører herinde. 

 

 

Redigeret af titman
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil tillade mig at være så ufølsom og sige, at før jeg har set nogen presseklip, som kan bekæfte det, så tror jeg ikke på den del af historien, som omhandler et afhugget hovede midt i en FKK klub.

 

Jeg tror simplethen ikke på at det ville kunne holdes ude af pressen hvis det rent faktisk var sket. Det ville jo være den ultimative kiosk-basker historie for formiddagsaviser som Ekstrabladet, BT, Bild, Royal Sun osv.osv. Både vold, sex, gys og mulighed for moralsk forargelse - alt sammen i kun een historie.

 

Husk på hvor meget pressedækning der var af den britiske soldat, som fik hugget hovedet af på åben gade af islamister i England for ikke så længe siden - den historie gik verden rundt på ingen tid.

 

Men en historie om halshugning på et bordel ville sælge endnu flere aviser!

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har såmænd fantasi nok til at forestille mig, at alle FKK- steder næppe tilbyder samme arbejdsforhold for pigerne. Nogle vil sikkert være dårlige som det indlægget beskriver, men  mon ikke også der i Tyskland findes FKK og for dens sags skyld klinikker, der kan måle sig med de bedste klinikker i Danmark. Omvendt kan man bestemt også finde steder i Danmark der er under al kritik.

 

Så.....Jeg vil på ingen måde betvivle indlægget, men dog tilføje "Umiddelbart tror jeg ikke at indlægget kan betragtes som generelt dækkende for FKK"

Og det med at der begår drab på sted, fortæller sjældent ret meget om stedet, andet end "Kæft en tragisk handling som man bestemt ikke kan tilskrive stedets ejere eller pigerne på stedet".

 

Men bestemt dejligt at læse at Michella har nogle gode arbejdsbetingelse på dansk klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for alle jeres svar.

Selvfølgelig er det ikke hverdagskost, at piger bliver halshugget. :( Men FKK er, som jeg oplevede det, stadig en meget mere forhærdet branche i forhold til de danske forhold.

Jeg var faktisk på 5 forskellige klubber i forsøget på at finde et godt sted.

Problemer med stofmisbrug og dårlig behandling af pigerne fra ejernes side var noget, der gik igen på alle 5 steder. Men jeg ønsker ikke at offentliggøre nogen navne. Det tør jeg ikke.

Jeg påstår ikke, at det er sådan på alle klubber, men vil til gengæld gerne påstå, at kunderne på de klubber, hvor jeg var, nok ikke var klar over, hvordan tingene hang sammen bag gardinerne.

En uge før dette skete, var en anden pige fulgt med to kunder væk fra klubben. Hun blev kvalt. Det var eksponeret meget i medierne, så det skulle overraske mig meget, hvis dette ikke også endte på samme måde.

Jeg selv forlod Tyskland så hurtigt som muligt, og forsøgte i lang tid bare at glemme det hele, så jeg fulgte ikke med i noget som helst.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er det jo desværre sådan at forbrydelser mod glædespiger ikke får den samme forargelse, mediedækning og involvering fra Politiets side som hvis det var en funktionær i Holte det gik ud over.

Det er ikke noget jeg bifalder, overhovedet, men sådan er det desværre bare! Det er som om at der hersker en "det er jo hendes egen skyld" mentalitet over det. Sådan bliver det nok ved med at være sålænge branchen er tabu og der generelt bliver set ned på kvinder med et meget aktivt sexliv.

 

Jeg synes også denne historie lyder langt ude, men at man ikke har set presseklip om det undrer mig egentlig ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søger man på "prostituierte ermordet" på Google, får man 176.00 hits, om mord på prostiuerede i Tyskland.

 

Skulle det være en historie blandt de mange hits, som bekræfter Michella I'Amie påstand,- skal være usagt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er da ikke i tvivl om, at ejerne vogter deres indtjening og tænker mere på den end på pigerne

 

Jeg tror man som kvinde skal være meget hård for at overleve

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu får jeg nok på tuden og jeg skal ikke kunne sige om historien er sand, men vælger at tro på den og ser den som forfærdelig og traumatisk

 

men når det så er sagt, hvorfor eksponere man så sig selv herinde som glædespige på denne måde, hvis man ønsker at starte på en frisk ?

 

er det stadig Nikita der skriver for dig ?

Redigeret af HappyHippo
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Lyder som bullshit.

Ak ja. Det skal nok motivere flere piger til at fortælle om deres oplevelser...
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Søger man på "prostituierte ermordet" på Google, får man 176.00 hits, om mord på prostiuerede i Tyskland.

 

Skulle det være en historie blandt de mange hits, som bekræfter Michella I'Amie påstand,- skal være usagt.

 

Ja, savner også noget dokumentation, der bekræfter validiteten af den historie. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk engang, den tyske sex industri er ikke så harmonisk som brugerne på eroguide gerne vil bilde sig selv ind.

Jeg er nærmest i chok.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...