Hop til indhold

Fredensgade er spild af tid

Featured Replies

Skrevet

Var der i dag. Fik 1/2 oliemassage af en køn kinesisk pige på ca 25. Fik hende overtalt til at smide kjolen. Men det var absolut uden engagement og kompetence. Afsluttende HJ var hjælpeløst - grænsende til det pinlige. Pris 500,- kan IKKE anbefales.

Skrevet

Uden et link kan vi ikke brug det her til noget.

Kan du ikke tilføj en?

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Præcis - det er stedet OG pigen. Havde nu ikke set hende på sitet men kun kørt forbi og tænkt at nu skulle et checkes ud.

Don't Waste Your Time & Money Gentlemen. Der er tre andre Thaisteder jeg 100 gange hellere vil anbefale.

:-)

Skrevet

Var forbi den 22.12- 2014. Nemt at finde, da adressen passede.

Blev modtaget af en dame, der godt kunne være pigen på billederne, men i en noget anden aldersklasse. Lokalet var et meget lille butikslokale, hvor der stort set kun var plads til en seng. Men OK jeg spurgte ind til hvad hun kunne tilbyde og fik svaret massage massage, lay down. Så spurgte jeg på engelsk og fik samme svar.

Herefter gik jeg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.