Hop til indhold
sexlife

Laura i Flensborg

Recommended Posts

Hej

 

Efter flere år med hang til de mørkere piger er jeg på det sidste begyndt at få lyst til lyst kød igen, især de blonde. Hun ser da sød ud, ikke sandt:

 

https://sexnord.net/profile/14389/Flensburg/Laura

 

Og hun er absolut en sød pige! Jeg valgte 20 minutter til 50 euro, fordi jeg ellers ville være kørt til Kiel, hvor jeg kan få to for 60 euro. Fransk var desværre med gummi, men hun gav gerne en 69' med god tid imens. Hun stønnede mere og mere og det virkede som om hun nød det, fordi hendes klitoris voksede lidt undervejs. Ellers har jeg ingen illusioner i den retning, de lever af sex, og jeg forventer ikke, at de rent faktisk nyder akten på samme måde som vi gør. Men selvfølgelig er der engang imellem kemi, men jeg oplever i højere grad bagefter selve akten, at de i større eller mindre grad har lyst eller brug for at snakke lidt. 

 

Tog hende derefter bagfra, og kunne følge hele akten i spejlet. Det holdt ikke længe.

 

Det er hende på billederne og hun er dejlig naturlig med en pæn krop og nogle meget smukke faste bryster, som hun desværre ikke var så vild med, at jeg gerne ville sutte lidt på. Måske var det prisen som afgjorde det?

 

Til 80 euro følger der måske naturfransk og lidt mere kundepleje med, men ellers er det kun positive ord herfra. En rigtig dejlig naturlig pige (østeuropa), som jeg sagtens kunne forelske mig IRL.

 

 

 

 

Redigeret af sexlife

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...