Hop til indhold
Tyren13

Er Randers Thai massage ved at være en saga blot?

Recommended Posts

Jeg synes der er lidt langt mellem snapsene i Randers for tiden. Vil man have en ordentlig fuldpakke til omkring en tudse, hvor går man så hen.

Jeg prøvede Laksegade 2. sal. Jeg fik en halv time for tudsen, hvorpå jeg fik at vide, at jeg kunne købe en halv time mere til samme pris, selvom jeg ikke nåede at komme, såsynes jeg nok prisen var lidt hamper. Så jeg takkede nej.

Har prøvet Mariagervej 68, Anny hun gør det godt men uden condom, det tør jeg ikke.

Så har jeg læst om flere dårlige oplevelser i Prins Christiansgade, så det er udelukket.

 

Så efterlysning- hvor går man hen i Randers, hvis man vil have en god gang massage efterfulgt af en fuldpakke med condom til en tudse.

 

Kom nu med alle jeres god forslag

 

Mvh

 

Tyren

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Randers er desværre ved at være temmelig dårlig på thai området det sidste sted jeg prøvede var isran thai nede ved rutebilstation de tilbyder fuldpakke hvad prisen er ved jeg ikke da jeg aldrig har fået mere end HJ der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med TYREN13 i at  Randers er ved at være en sagablot, hvad Thai massage det angår.

Alle de thai piger der er her i Randers burde sendes hjem og erstattet af helt nye. :-P .

 

det er efterhånden ved at være svært at finde et ordentlig sted i Randers, hvor man kan få en ordentlig behandling, de ar været her for længe, det er nok en af de byer i det østjydske hvor der sker alt for lidt forandringer.

 

Nogle steder er simpelthen ikke værd at besøge, andre steder er man også ved at være trætte af, så hvis Thaimassage i RANDERS skal overleve, så skal der snart til at ske noget.

 

Håber der er nogle af Thaipigerne der læser med her på Eroguide, og finder ud af at de snart skal til at forbedre sig, ellers dør Thaimassage i Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...