Hop til indhold

Recommended Posts

Ikke alle piger hos Daisy Club giver analsex men det gør Saki. Så jeg tog til Daisy Club og bad om en time med anal hvilket kostede 1300 for en time og 500 ekstra for anal. Efter bad sammen med Saki og en drik begyndte hun med fransk uden gummi. De skriver at hun giver deep throat og det passer. Hun tog den helt til roden selvom jeg er meget gavmildt udstyret dernede. Det er der ikke mange piger der kan. Jeg er lidt oppe i årene så det tager mig lidt tid at blive helt stiv men det skete ret hurtigt. Jeg var nødt til at holde igen et par gange for ikke at komme med det samme. Der er sjældent at jeg kan komme to gange på en time så det satser jeg ikke på. Da jeg ville give hende anal løb hun hurtigt ud af værelset. Jeg var lidt forvirret men hun var hurtigt tilbage med en påspændingsdildo. Den fik et kondom og lidt creme på og så kommanderede hun mig om på alle fire. Medens hun gav mig den bagfra holdt hun mig hele tiden stiv med hænderne. Da jeg syntes at det var ved at være nok og vendte mig rundtblev hun ved. Hun bollede mig i missionærstilling og hele tiden holdt hun mig stiv. Lidt efter fik jeg et gummi på og hun satte sig op på mig. Hun er stram så det tog et par forsøg at komme op i hende men hold da kæft hvor var det godt. Hun strammede røven i pulser så det var en sand fryd. Det fik mig hurtigt til at komme. Jeg blev vasket nænsomt dernede med vådservietter og hun forlod værelset for at vaske sig. Hun kom tilbage med mere vin til mig og mens jeg sad og sippede fik jeg endnu en gang fransk. Jeg kunne ikke blive helt stiv og jeg kunne heller ikke komme igen men det var stadigt dejligt. Så tog vi bad sammen igen. En time og tyve efter jeg var kommet gik jeg derfra. En rigtig god oplevelse bare en postgang for tidligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg ville give hende anal løb hun hurtigt ud af værelset. Jeg var lidt forvirret men hun var hurtigt tilbage med en påspændingsdildo. Den fik et kondom og lidt creme på og så kommanderede hun mig om på alle fire. Medens hun gav mig den bagfra holdt hun mig hele tiden stiv med hænderne. Da jeg syntes at det var ved at være nok og vendte mig rundtblev hun ved. Hun bollede mig i missionærstilling og hele tiden holdt hun mig stiv. Lidt efter fik jeg et gummi på og hun satte sig op på mig. Hun er stram så det tog et par forsøg at komme op i hende men hold da kæft hvor var det godt. Hun strammede røven i pulser så det var en sand fryd. Det fik mig hurtigt til at komme.

 

Hej.

 

Tak for anmeldelsen.

 

Vil lige høre, der var altså gensidig anal hvis jeg forstår rigtigt. 

 

Med Venlig Hilsen

-forsjov69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...