Hop til indhold
kajbigpakaj

gælder eroguidens §2 ikke længere

Recommended Posts

jeg har nu fået den opfattelse at eroguidens §2 som lyder "der accepters ikke personlige angreb mod andre brugere på eroguiden.dk" ikke gælder længere, eller at der findes bestemte brugere som gerne må angribes, 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nej den er øjensynelig Suspenderet :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej verden er uretfærdig

Nogle må det hele

Nogle får det hele

Andre kan det hele

Ja verden er uretfærdig

Og så er vi bare nogle hvor det hele bare er op af bakke hele tiden

Ja verden er uretfærdig men sådan er det!!!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forumet er blevet en mudderpøl. Trist men sådan ender det oftes med disse forums.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dette forum, ligesom i resten af samfundet, skrider god tone ganske stille og roligt.

Når folk ikke kan finde ud af at bruge ignorér-funktionen og / eller at give igen, så er det jo forventeligt.

 

Det er klassisk dansk at vi forventer at "ledelsen" gør noget. Men vi har alle et ansvar.

Jeg synes at dette forum er utroligt godt. Forklaringen er, at når et fjols ikke kan finde ud af at tale pænt så bliver han ignoreret. Problem solved. Pludselig er tonen blevet meget bedre, for jeg hører ikke støjen.

 

Jeg tænker, at det ville give mening for ledelsen at spore hvilke personer der er blevet ignoreret flest gange og så give personen en advarsel - og hvis trenden udvikler sig, så smide vedkommende ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har nu fået den opfattelse at eroguidens §2 som lyder "der accepters ikke personlige angreb mod andre brugere på eroguiden.dk" ikke gælder længere, eller at der findes bestemte brugere som gerne må angribes,

Har du et konkret eksempel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kaj har heldigvis fået en tænker. Så du må vente længe på dit svar.

Ah. Ok.

Men tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det betyder at hans skrive rettigheder er suspenderet.

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar, man kan altså besøge og logge ind, men ikke skrive på selve sidet. Godt så.

Redigeret af No sins

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har nu fået den opfattelse at eroguidens §2 som lyder "der accepters ikke personlige angreb mod andre brugere på eroguiden.dk" ikke gælder længere, eller at der findes bestemte brugere som gerne må angribes, 

venter stadig på svar på mit spørgsmål?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærlig talt .......

 

Det er et spørgsmål om, hvad man forstår ved et "personangreb".

Definitionen er ikke nagelfast, for der er mange grader i opfattelsen af, hvad den enkelte føler som personangreb, og hvad man ikke føler er det, når man henvender sig til andre.

 

Skrever af en, der, om nogen, i tidens løb har været udsat for personangreb.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...