Hop til indhold

gælder eroguidens §2 ikke længere

Featured Replies

Skrevet

jeg har nu fået den opfattelse at eroguidens §2 som lyder "der accepters ikke personlige angreb mod andre brugere på eroguiden.dk" ikke gælder længere, eller at der findes bestemte brugere som gerne må angribes, 

Skrevet

Nej den er øjensynelig Suspenderet :-)

Skrevet

Nej verden er uretfærdig

Nogle må det hele

Nogle får det hele

Andre kan det hele

Ja verden er uretfærdig

Og så er vi bare nogle hvor det hele bare er op af bakke hele tiden

Ja verden er uretfærdig men sådan er det!!!

Skrevet

Forumet er blevet en mudderpøl. Trist men sådan ender det oftes med disse forums.

Skrevet

I dette forum, ligesom i resten af samfundet, skrider god tone ganske stille og roligt.

Når folk ikke kan finde ud af at bruge ignorér-funktionen og / eller at give igen, så er det jo forventeligt.

Det er klassisk dansk at vi forventer at "ledelsen" gør noget. Men vi har alle et ansvar.

Jeg synes at dette forum er utroligt godt. Forklaringen er, at når et fjols ikke kan finde ud af at tale pænt så bliver han ignoreret. Problem solved. Pludselig er tonen blevet meget bedre, for jeg hører ikke støjen.

Jeg tænker, at det ville give mening for ledelsen at spore hvilke personer der er blevet ignoreret flest gange og så give personen en advarsel - og hvis trenden udvikler sig, så smide vedkommende ud.

Skrevet

jeg har nu fået den opfattelse at eroguidens §2 som lyder "der accepters ikke personlige angreb mod andre brugere på eroguiden.dk" ikke gælder længere, eller at der findes bestemte brugere som gerne må angribes,

Har du et konkret eksempel?

Skrevet

Kaj har heldigvis fået en tænker. Så du må vente længe på dit svar.

Skrevet

Kaj har heldigvis fået en tænker. Så du må vente længe på dit svar.

Ah. Ok.

Men tak.

Skrevet

Hvad betyder en tænker?? Jeg kan da se han ikke har problemer med at besøger sidet.

Skrevet

Det betyder at hans skrive rettigheder er suspenderet.

Redigeret af titman

Skrevet

Tak for svar, man kan altså besøge og logge ind, men ikke skrive på selve sidet. Godt så.

Redigeret af No sins

• 2 months later...
Skrevet
  • Author

venter stadig på svar på mit spørgsmål?

Skrevet

Ærlig talt .......

Det er et spørgsmål om, hvad man forstår ved et "personangreb".

Definitionen er ikke nagelfast, for der er mange grader i opfattelsen af, hvad den enkelte føler som personangreb, og hvad man ikke føler er det, når man henvender sig til andre.

Skrever af en, der, om nogen, i tidens løb har været udsat for personangreb.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.