kajbigpakaj 257 Skrevet 4. December, 2014 jeg har nu fået den opfattelse at eroguidens §2 som lyder "der accepters ikke personlige angreb mod andre brugere på eroguiden.dk" ikke gælder længere, eller at der findes bestemte brugere som gerne må angribes, 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 4. December, 2014 Nej den er øjensynelig Suspenderet 1 Del dette indlæg Link til indlæg
M-Nielsen 81 Skrevet 4. December, 2014 Nej verden er uretfærdigNogle må det heleNogle får det heleAndre kan det heleJa verden er uretfærdigOg så er vi bare nogle hvor det hele bare er op af bakke hele tidenJa verden er uretfærdig men sådan er det!!! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 90 Skrevet 4. December, 2014 Forumet er blevet en mudderpøl. Trist men sådan ender det oftes med disse forums. Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 5. December, 2014 I dette forum, ligesom i resten af samfundet, skrider god tone ganske stille og roligt. Når folk ikke kan finde ud af at bruge ignorér-funktionen og / eller at give igen, så er det jo forventeligt. Det er klassisk dansk at vi forventer at "ledelsen" gør noget. Men vi har alle et ansvar. Jeg synes at dette forum er utroligt godt. Forklaringen er, at når et fjols ikke kan finde ud af at tale pænt så bliver han ignoreret. Problem solved. Pludselig er tonen blevet meget bedre, for jeg hører ikke støjen. Jeg tænker, at det ville give mening for ledelsen at spore hvilke personer der er blevet ignoreret flest gange og så give personen en advarsel - og hvis trenden udvikler sig, så smide vedkommende ud. Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 5. December, 2014 jeg har nu fået den opfattelse at eroguidens §2 som lyder "der accepters ikke personlige angreb mod andre brugere på eroguiden.dk" ikke gælder længere, eller at der findes bestemte brugere som gerne må angribes, Har du et konkret eksempel? Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 5. December, 2014 Kaj har heldigvis fået en tænker. Så du må vente længe på dit svar. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 5. December, 2014 Kaj har heldigvis fået en tænker. Så du må vente længe på dit svar. Ah. Ok. Men tak. Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 6. December, 2014 Hvad betyder en tænker?? Jeg kan da se han ikke har problemer med at besøger sidet. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2014 (edited) Det betyder at hans skrive rettigheder er suspenderet. Redigeret 6. December, 2014 af titman Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 6. December, 2014 (edited) Tak for svar, man kan altså besøge og logge ind, men ikke skrive på selve sidet. Godt så. Redigeret 6. December, 2014 af No sins Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 4. Marts, 2015 jeg har nu fået den opfattelse at eroguidens §2 som lyder "der accepters ikke personlige angreb mod andre brugere på eroguiden.dk" ikke gælder længere, eller at der findes bestemte brugere som gerne må angribes, venter stadig på svar på mit spørgsmål? Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Marts, 2015 Ærlig talt ....... Det er et spørgsmål om, hvad man forstår ved et "personangreb". Definitionen er ikke nagelfast, for der er mange grader i opfattelsen af, hvad den enkelte føler som personangreb, og hvad man ikke føler er det, når man henvender sig til andre. Skrever af en, der, om nogen, i tidens løb har været udsat for personangreb. Del dette indlæg Link til indlæg