Hop til indhold

Recommended Posts

På en sidegade til gammel kongevej ligger Tawan massage, hvor jeg nu har været nogle gange over et halvt års tid for at få et solidt indtryk af stedet. Det ligger i stue etagen med pænt indrettede lokaler, rene, ingen madlugt, god temperatur. Det hele tegner sted hvor man får massage og kun massage, hvilket også er det jeg går efter. Der er både single rum og et rum med to brikse.

Har haft lidt dårlige oplevelser andre steder med halvhjertet massage og for meget fokus på hand jobs, så derfor lægger jeg mig på briksen i Tawan hvor man får en solid massage.

Har fået massage af tre forskellige piger, alle i samme høje kvalitet uden ligefrem at være det bedste jeg har prøvet i mit liv. Jeg beder om medium/hard og får en rimelig hård massage som ofte ligger lige til kanten af hvad min smertetærskel kan klare. Dog med ofte lige lovlig stor fokus på benene, når det egentligt er ryggen der trænger mest. Der bruges albuer, knæ og hun går også lidt på mig. Olien er babyolie uden lugt som vaskes af bagefter, men jeg tror ikke de har bad. Tidsbestiling er nok nødvendigt, for de er ikke altid ledige.

Om der er extras? Det må I selv finde ud af. Jeg går efter massagen. :)

http://www.tawanmassage.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke deres navne, men jeg har fået massage af hende til venstre. Så vidt jeg husker havde jeg blå mærker på benene bagefter. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har været der én gang for et års tid siden, og fik massage af hende til venstre på billedet

Som jeg husker det; rimelig hård massage og efterfølgende HJ, der var så godt at hun måtte lægge sin underarm over min mund :D for at jeg ikke skulle vække hele Frederiksberg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
manden 1960 sagde den 05 Dec 2014 - 9:53 PM:

De er der ikke mere, desværre.

 

så er det jo falske billeder igen  :mad:  :mad: :mad:  :mad:  :mad:  

 

på et tidspunkt var det hende der have en klinik ved motorvejen i Brøndby, der også havde denne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Pigen tv. hedder Mini og er en ret sød og tjekket type - Hun er på besøg i butikken med mellemrum.

Jeg lejer at kunne overtale hende til en runde massage på briksen :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Baltazar Hvor tit er hende Mini til at møde og mener du at du plejer at kunne overtale hende til en tur på briksen ? Måske der også er lidt mulighed for ekstra ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Jeg ved faktisk ikke hvor tit hun er der - Hun besøger bare ejeren som er hendes venninde.

 

Jeg har kendt Mini i mindst 8 år - Siden hun havde Klinik på Nørrebro.

 

Jeg tror det er derfor jeg kan overtale hende - men kun til massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pman sagde den 06 Dec 2014 - 10:19 PM:

Er det ikke lidt underligt at tale om falske billeder. Billedet ligner da mere et billede som er stjålet direkte fra deres hjemmeside http://www.tawanmassage.dk/om-tawan-massage

uden nogen form for forfalskning. :shock:

 

billederne er ikke falske og det er direkte fra deres hjemmeside, men når pigerne nu ikke er der, så er de vel 'falske' i og med pigerne på billederne ikke arbejder der eller ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

billederne er ikke falske og det er direkte fra deres hjemmeside, men når pigerne nu ikke er der, så er de vel 'falske' i og med pigerne på billederne ikke arbejder der eller ??

 

Pigerne er jo ægte nok, men stadig at have dem på hjemmesiden er vel snarere falsk reklame?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Okay :smile: det er måske længe siden sidst ? :smile:

 

Sidst jeg fik massage af hende var for ca 2 mdr. siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej hvor sjovt. Hun lagde også armen over min mund så jeg ikke skulle skrige. Hvilket jeg tit gør for hun er meget glad for at masserer det lille hul. Og det er jeg også. Men der er en anden der også. Hun er lidt mindre og har skæve tænder. Kan til min død ikke huske hvad hun hedder. Jeg har været der 5 gange og fået tantra hver gang med HJ. 3 gange af hende på billedet som lægger armen over din mund hvis du skal skrige. Og 2 gange af hende den anden. Den anden bruger mere tid på at kæle og cirkler mere rundt om dine erogene zoner. Og det er altså mere frækt. Hun holder også dig i hånden så man kan flette fingre med hende. En ret dejlig ting. Hende, altså hende med de skæve tænder, kan jeg bedst lide. 800 kr. for en time med HJ. Er det dyrt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...