Hop til indhold
OdenseM

Daniella skibhuspigerne

Recommended Posts

Liderligheden kom over mig, og jeg havde kigget på flere annoncer. Valgte at "kigge" nærmere på Daniella.

 

Hun er en rigtig sød pige med en lækker krop, der er hjulpet godt på vej. Men de fortrin generer i hvert fald ikke mig. Rigtig lækkert :-)

 

Beskrivelsen af hende passer meget godt, billederne tror jeg dog ikke er af hende, men de passer alligevel meget godt på hende.

 

Det er lidt mere lige på end med Maja, men alt i alt en super oplevelse, og hun var i rigtig godt humør da jeg besøgte hende.

 

Om jeg besøger Daniella igen - ja det gør jeg helt bestemt. Kan ikke modstå en rigtig fræk krop, og det har hun i mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det er hende, men bare ældre billeder hun sagde hun skulle have taget nogle nye da jeg besøgte hende.

Jeg sys nu de lignende hende og hun er en super dejlig pige som jeg 100 % skal møde igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende flere gange. Utrolig dejlig pige, hun virker til at nyde hendes job giver sig god tid til at snakke.

Enig med OdenseM, hun skal besøges igen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt som der ved nogen af pigerne står f. eks. "ægte C-skål" og andre står der "E-skål". Så ved man da om de er den ægte vare eller hjulpet på vej. Men hvad, hvis pigen er sød og lækker og leverer varen er det jo det vigtigste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...